(Video) Wanita gian pegang kemaluan David Beckham

Sunday, January 24, 2010 10:36
Posted in category Santai, Video

Jika dilihat pada tarikh video ini di’upload ke laman YouTube, ianya masih lagi baru. Enjoy!

Actually, kami tak pasti apakah motif wanita tersebut melakukan’nya. Mungkin wanita tersebut sememangnya dah lama menyimpan hasrat mahu memegang kemaluan David Beckham atau mungkin juga ianya sekadar prank semata-mata. Tapi kalau yer pun nak buat prank, takkan la sampai nak pegang benda tu pulak kan? Menjatuhkan maruah betul!

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

26 Responses to “(Video) Wanita gian pegang kemaluan David Beckham”

  1. GadisAyu says:

    January 24th, 2010 at 10:54 am

    ni memang gian sangat ni

    [Reply]

    Azizwan Reply:

    dah lama kot beliau mengidam nak pegang barang baik punya milik si david beckham tu. huhu..

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    mane tau BAIK PUNYA bro. Azizwan?
    Beckham dah potong ke…? :-D

    [Reply]

  2. ROHAIFI AZRI says:

    January 24th, 2010 at 12:10 pm

    GILOS!!! :-D

    [Reply]

    Azizwan Reply:

    memang gilos! huhu..
    .
    psstt.. dah lama rasanya aku tak baca komen2 bro yg terkini kat ZA ni. merajuk ke? ke dah ada port baru? klau ada port baru, ajak la skali. hee :)

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    bukan merajuk dan jauh sekali utk memiliki port yg baru. Cuma skrg ni agak kurang bkesempatan menjengah ZA ni. InsyaAllah kalo ada masa, akan jenguk2 dan mengomen ape2 yg patut kat ZA ni… ;-)

    [Reply]

    are Reply:

    hai…

  3. JoyahSpot says:

    January 24th, 2010 at 1:18 pm

    Da lama mengidam kot. Dapat peluang, tak kira da.. Sambar terus. Ish, dasyat kan mek saleha ni. 

    [Reply]

  4. ROHAIFI AZRI says:

    January 24th, 2010 at 2:35 pm

    jgn plak ada peminat artis Malaysia yg gilo pi pegang anu artis lelaki plak. Mane ar tau kot2 yg fanati cam peminat Anuar Zain nak contohi kelaku buruk minah sengal neh… hoho

    [Reply]

    Admin Zon Artis Reply:

    setuju.. takde maknanya buat benda sengal ni :)

    [Reply]

  5. nena says:

    January 24th, 2010 at 3:10 pm

    salam…….hye sume……..aku tak tgk pon klip ni.maleh…hahahahha…..nti tepu..amacam semua..sehat ke

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    ayat kaber ar tu…
    ye ke xnengok… :-D
    .
    sihat2 jea nena…

    [Reply]

    nena Reply:

    ei betol la tak tengokkk…..tak caye ke bro ro….
    shat bertambah sehat yeee

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    tengok takpe,
    jgn terikut2 dh ar :-)

  6. yatie says:

    January 25th, 2010 at 1:50 am

    hahah, ade gak org camni ek,memalukan kaum jek..

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    kaum kitorang pun cuak gak oooo kalo terserempak ngan pompuan camni… hoho

    [Reply]

  7. mawy says:

    January 25th, 2010 at 11:59 am

    bro ro..

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    yup mawy…?
    baby sehat? :-)

    [Reply]

    mawy Reply:

    al-hamdulillah…skrg nih baby aku dah pandai respon..sonok tgk perkembangan dia dari hari ke hari…

    [Reply]

    nena Reply:

    bile nk tgk baby mawy ne?

    mawy Reply:

    dtgla umah kat penang…kat desa pinang…mai jgn tak mai naa..

  8. norza mohd says:

    January 25th, 2010 at 12:04 pm

    nena dan yatie.. tengok klip videos tuu sampai habis..pastu baru bagi komen..saya percaya otak anda masih boleh berfungsi dgn baik,boleh menilai buruk /baik..jangan buat komen hanya mendengar dari orang ketiga…

    [Reply]

    Admin Zon Artis Reply:

    apa pula komen norza mohd bila nengok video tu? kongsi sket boleh? nak kongsi banyak pun takpe. sangat dialu-alukan :)

    [Reply]

    nena Reply:

    aku taknak tgk..so??bgtau la

    [Reply]

  9. are says:

    January 31st, 2010 at 1:33 pm

    hai..

    [Reply]

  10. maro says:

    May 6th, 2010 at 11:15 pm

    Apa lak kat Malaysia xberlaku??
    Seingat aku dulu pernah berlaku satu kejadian hampir sama kat sorang selebriti tanah air dimana peminat pompuan pengang kemaluan sorang vokalis lelaki. masa tu org ramai keliling artis lelaki tu then minah tu amik kesempatan nk pegang senjata hikmat artis tu.

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D