Posts Tagged ‘Norman Hakim Kahwin Memey’

Kes Khalwat: Memey Bawa Selimut Dan Tilam Ke Pejabat Norman

Saturday, August 14, 2010 9:58 15 Comments

Kami dah malas sebenarnya nak follow cerita mengenai kes khalwat Norman Hakim dan Memey Suhaiza ni sebab ianya sudah terlalu lama. Dah masuk 2 tahun. Tambahan pula, kes diorang ni macam dah tak releven lagi untuk dihebohkan. Namun begitu, tiba-tiba kami rasa yang kes khalwat diorang ni akan berakhir tak lama lagi dengan keputusan’nya diorang [...]

This was posted under category: Bermasalah, General, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Gosip) Norman Hakim dan Memey Suhaiza sudah bernikah

Wednesday, March 3, 2010 8:34 13 Comments

Kami ada menerima komen dari salah seorang pembaca di POST INI yang mengatakan bahawa bekas suami Abby Abadi, siapa lagi kalau bukan Norman Hakim telahpun menjadi suami kepada Memey Suhaiza. Dimudahkan cerita, Norman Hakim dan Memey Suhaiza sebenarnya sudah bernikah. Berikut adalah komen tersebut: *Boleh rujuk DI SINI Actually, kami tak tahu fidot ni sape [...]

This was posted under category: Gambar, Gosip Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lagi gambar mesra Norman Hakim dan Memey Suhaiza

Thursday, February 11, 2010 1:00 32 Comments

Nampak gayanya, keseriusan perhubungan Norman Hakim dan Memey Suhaiza semakin terserlah bilamana sekali lagi beberapa gambar yang menunjukkan kemesraan antara mereka berdua (dan keluarga Memey juga) tersebar kat internet ni. Kitorang malas nak buang masa celoteh pepanjang pasal diorang ni sebab kita komen macam mana pun, diorang manjang je bahagia. So, apa kata korang layankan [...]

This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Koleksi gambar mesra Norman Hakim dan Memey Suhaiza

Wednesday, December 23, 2009 21:03 30 Comments

Wuhaa.. Nampaknya sungguh mesra dan semakin ‘melekat’ pasangan yang penuh kontroversi ni. Sekali nengok, macam laki bini pun ada. Ke diorang ni memang dah kahwin? Cuma kitorang je yang tak tahu. Huhu.. Ok la, tak perlu nak celoteh pepanjang, apa kata korang layan beberapa lagi gambar mesra mereka kat bawah ni. Boleh kan?

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,