Posts Tagged ‘linda onn’

Fahrin Ahmad Dan Linda Onn Batal Saman

Friday, August 6, 2010 12:56 5 Comments

Mungkin ada antara anda yang tertanya-tanya apakah perkembangan terkini mengenai kes saman Fahrin Ahmad terhadap Linda Onn yang mendapat liputan meluas suatu ketika dahulu tu kan? Ok! Ni nak bagi tahu bahawasanya kes tersebut telah berakhir tanpa sebarang saman kerana Fahrin Ahmad dan Linda Onn telah membatalkan hasrat mereka untuk saling saman menyaman.

This was posted under category: General Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Linda Onn enggan mohon maaf secara terbuka

Wednesday, January 27, 2010 10:03 20 Comments

Seperti yang semua dah sedia maklum, Fahrin Ahmad melalui peguamnya telah menuntut Linda Onn supaya membuat permohonan maaf secara terbuka melalui akhbar Sinar Harian dan juga The Star (untuk baca lanjut, KLIK DI SINI). Walau bagaimanapun, seperti sudah dapat diagak, ianya tidak mungkin akan berlaku kerana Linda Onn telahpun mengeluarkan kenyataan yang dia enggan mengambil [...]

This was posted under category: Bermasalah, General, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dituduh kaki pukul – Fahrin bagi 7 hari untuk Linda minta maaf

Tuesday, January 26, 2010 6:29 36 Comments

Semalam (25. Januari 2010), Fahrin Ahmad telahpun mengeluarkan kenyataan media bahawa dia menafikan sekeras-kerasnya tuduhan yang dibuat oleh bekas kekasih’nya yang juga merupakan seorang penyampai radio, siapa lagi kalau bukan ‘ahkak’ Linda Onn bahawa dia seorang yang memiliki sikap panas baran dan cepat naik tangan. Disebabkan statement tidak berasas yang dikeluarkan oleh Linda Onn itu, [...]

This was posted under category: Bermasalah, Gambar, General, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Santai) Koleksi gambar artis memakai pakaian sama

Saturday, January 23, 2010 8:13 21 Comments

Sebenarnya takde apa pun yang pelik bila melihat artis kita memakai pakaian yang sudah dipakai oleh artis lain. Maklum sajalah kan, kebanyakkan pakaian yang dipakai oleh para artis tatkala menghadiri sesuatu majlis tu bukanlah baju mereka pun tapi hanyalah pakaian yang ditaja oleh pereka fesyen. Senang cakap, hanya dipinjamkan. Sebab tu tak hairan bila kita [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, Santai Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,