Posts Tagged ‘Gambar Terkini Fasha Sandha’

Gambar Fasha Sandha Dan Jejai Bersama Bumble Bee

Tuesday, August 17, 2010 0:04 5 Comments

Fuhhh! Jeles tahap dewa kami nengok gambar kat atas ni. Tapi bukan jeles dengan kemesraan Jejai dan Fasha Sandha sebaliknya jeles dengan Bumble Bee kat belakang diorang tu. Mantap habis! Lepas ni boleh la Jejai jadi Transformer Bumble Bee kalau ada yang cuba nak ngorat Fasha Sandha. Hee..

This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , , , , , ,

Koleksi Gambar Fasha Sandha Bertudung Dalam Drama Chinta

Wednesday, August 4, 2010 9:53 18 Comments

Kami tak nafikan, Fasha Sandha ni memang cantik kalau bertudung. Malah lebih cantik daripada tak bertudung. Setuju? Huhu.. Ok la, mari layan gambar-gambar Fasha Sandha bertudung kat bawah ni dan kalau korang teringin sangat nak nengok dia bertudung macam dalam gambar yang kami kongsikan ni, korang kenalah nengok drama Chinta yang akan ditayangkan nanti sebab [...]

This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar Terbaru) Fasha Sandha Yang Ayu Memakai Tudung

Friday, May 21, 2010 0:07 25 Comments

Korang lihat la sendiri, betapa cantik dan ayu’nya cik Fasha Sandha kita ni bila memakai tudung. Macam perempuan Melayu terakhir gitu. Tapi kalau tudung tu tudung labuh atau litup, agaknya lebih cantik kot. Huhu.. Gambar-gambar Fasha Sandha bertudung ni diambil pada satu majlis tapi majlis apa tu tak sure la pulak sebab kami takde info [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,