Posts Tagged ‘Gambar Rozita Che Wan Seksi’

(Gambar lama) Rozita Che Wan time kahwin dulu

Wednesday, May 5, 2010 22:22 28 Comments

Inilah gambar Rozita Che Wan time kahwin dulu dan pastinya gambar ni akan menjadi gambar yang ‘sungguh ekslusif’ buat korang yang nak sangat nengok gambar kahwin Rozita Che Wan memandangkan gambar kahwin beliau tak pernah diperlihatkan kepada umum (ke kami yang tak pernah nengok?). Apa yang boleh kami katakan, Rozita Che Wan memang cantik. Setuju? [...]

This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Rozita Che Wan akan jadi businesswomen, jual bulu mata palsu

Monday, March 15, 2010 6:47 10 Comments

Sebut saja ratu bulu mata palsu, mesti korang akan terbayangkan Rozita Che Wan kan? Yer, memang tak salah lagi kerana Rozita Che Wan sememangnya sangat sinonim dengan bulu mata palsu ni. BaK kata Allahyarham Tan Sri P.Ramlee, ibarat lagu dan irama yang sememangnya tak boleh dipisahkan. Senang cakap, kalau Rozita Che Wan tak pakai bulu [...]

This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Santai) Koleksi gambar artis memakai pakaian sama

Saturday, January 23, 2010 8:13 21 Comments

Sebenarnya takde apa pun yang pelik bila melihat artis kita memakai pakaian yang sudah dipakai oleh artis lain. Maklum sajalah kan, kebanyakkan pakaian yang dipakai oleh para artis tatkala menghadiri sesuatu majlis tu bukanlah baju mereka pun tapi hanyalah pakaian yang ditaja oleh pereka fesyen. Senang cakap, hanya dipinjamkan. Sebab tu tak hairan bila kita [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, Santai Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,