Posts Tagged ‘gambar panas artis malaysia’

(Gambar) Alahai, Hodoh’nya Make-up Mila

Friday, April 30, 2010 14:40 11 Comments

See.. Betapa tak boleh blah’nya make-up yang menepek kat muka Mila tu. Sekali nengok, dah macam opera cina pula. Hurm… Sape la yang make-up kau ni Mila? Memang patut kena sepak lah beliau tu. Nak kami tolong sepak’kan? Huhu.. Ke engkau sendiri yang make-up? Kalau macam tu, engkau sepak diri sendiri la yer.

This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Nabil Slumber Peluk Irma

Monday, April 13, 2009 15:58 14 Comments

Sebaik sahaja nama Nabil diumumkan sebagai Bintang Paling Popular (ABPBH) 2008, Nabil tidak semena-mena mengejutkan ramai penonton anugerah berprestij itu termasuklah penulis sendiri dengan aksi slumbernya memeluk Irma Hasmie yang dikatakan tengah hangat bercinta dengan beliau. Entah la.. Bagi kami di Zon Artis, Nabil tidak sepatutnya berbuat sedemikian lagi-lagi ditempat terbuka seperti itu kerana ianya [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, Kontroversi, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,