Posts Tagged ‘Gambar Lucah Fazura’

(Gambar) Fazura Ketiak Basah Dan Kaki Berbintik-Bintik

Sunday, October 24, 2010 7:51 7 Comments

Hujung minggu ni, kita layan gambar je la yer. Jadi, meh layan gambar Fazura dengan ketiak basah dan kaki berbintik-bintik kat bawah ni.

This was posted under category: Gambar, Santai Tags: , , , , , , , , , , , ,

Fazura terlepas RM1 juta kerana artikel tabloid

Tuesday, November 10, 2009 7:09 25 Comments

Wow! RM1 juta tu. Kalau tambah je lagi sket, dah boleh dapat rumah sebijik macam Mawi. Huhu.. Tapi apakan daya, bayaran yang berjumlah RM1 juta yang sepatutnya (mungkin) diterima oleh pelakon super hot Fazura terlepas begitu sahaja selepas sebuah akhbar tabloid menerbitkan artikel mengenainya yang bertajuk Fazura Rela Dipenjara. Jika korang nak baca berita lanjut [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: General, Kontroversi Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,