Posts Tagged ‘Gambar Kahwin Rozita Che Wan’

10 Post Tahun 2010 Yang Popular

Thursday, December 30, 2010 17:36 1 Comment

Memandangkan hanya beberapa hari sahaja lagi kita akan melangkah ke tahun baru iaitu tahun 2011, jadi kami ambil kesempatan yang ada ini untuk mengucapkan selamat tahun baru 2011 dan semoga tahun 2011 nanti akan lebih baik daripada tahun-tahun sebelumnya. Baiklah, memandangkan tahun 2010 akan melabuhkan tirainya, kami kongsikan kepada anda dengan 10 post yang diterbitkan [...]

This was posted under category: Gambar, General, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Gambar Dafi Di Hari Jadinya.. Rozita Che Wan Pun Ada

Thursday, December 16, 2010 14:26 8 Comments

Ini adalah gambar terbaru Dafi yang diambil semasa majlis hari jadi’nya yang berlangsung baru-baru ini. Yang pasti, Dafi kelihatan ala-ala Adam Lambert. Adakah Dafi ingin jadi Adam Lambert Malaysia? Suka hati la nak jadi apa tapi jangan sampai takde identiti sudah. Nanti lebih banyak kutukan dari pujian. Oh ya, kat majlis hari jadi Dafi tu [...]

This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , ,

(Gambar lama) Rozita Che Wan time kahwin dulu

Wednesday, May 5, 2010 22:22 28 Comments

Inilah gambar Rozita Che Wan time kahwin dulu dan pastinya gambar ni akan menjadi gambar yang ‘sungguh ekslusif’ buat korang yang nak sangat nengok gambar kahwin Rozita Che Wan memandangkan gambar kahwin beliau tak pernah diperlihatkan kepada umum (ke kami yang tak pernah nengok?). Apa yang boleh kami katakan, Rozita Che Wan memang cantik. Setuju? [...]

This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Rozita Che Wan akan jadi businesswomen, jual bulu mata palsu

Monday, March 15, 2010 6:47 10 Comments

Sebut saja ratu bulu mata palsu, mesti korang akan terbayangkan Rozita Che Wan kan? Yer, memang tak salah lagi kerana Rozita Che Wan sememangnya sangat sinonim dengan bulu mata palsu ni. BaK kata Allahyarham Tan Sri P.Ramlee, ibarat lagu dan irama yang sememangnya tak boleh dipisahkan. Senang cakap, kalau Rozita Che Wan tak pakai bulu [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,