Posts Tagged ‘gambar kahwin johan raja lawak’

Johan dan Ozlyn bakal timang cahaya mata

Friday, October 2, 2009 1:24 5 Comments

Kami ingin memaklumkan bahawa Johan dan Ozlyn yang mendirikan rumah tangga pada 15 Julai lalu bakal menimang cahaya mata mereka yang pertama apabila Ozlyn disahkan mengandung 2 bulan. Oleh itu, kami di Zon Artis mengucapkan tahniah kepada Johan dan Ozlyn diatas perkhabaran gembira ini. Semoga bayi dalam kandungan berada dalam keadaan sihat walafiat sehingga dilahirkan [...]

This was posted under category: General Tags: , , , , , , , , , , ,

Johan dan Ozlyn dah nikah rupanya

Wednesday, July 29, 2009 5:20 6 Comments

Alamak! Tak tahu pula kami pasangan hot yang satu ni telahpun sah sebagai pasangan suami isteri. Siapa lagi kalau bukan Johan dan Ozlyn (kan dah tulis kat tajuk atas tu. Hehe). Persoalannya, adakah kami yang tak alert atau mereka yang sengaja tidak memaklumkannya kepada umum kerana mahukan privasi? Hurm.. Apa-apa pun, kami di Zon Artis [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , ,