Posts Tagged ‘gambar kahwin faizal af4’

Gambar Anak Sulung Faizal AF4, Nur Aliya Damia

Wednesday, August 25, 2010 6:58 6 Comments

Sejak kontroversi yang konon’nya Faizal AF4 ditangkap basah dan kemudian isu kahwin diluar pengetahuan ibu bapa sehinggalah Faizal AF4 dilaporkan sudah bergelar ayah, nama Faizal AF4 seperti sudah lupus dari industri seni. Senyap sahaja. Mungkin sebab ramai yang tak berminat nak mengikuti perkembangan dia kot? So, media pun malas nak ambil tahu. Boleh macam tu? [...]

This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , ,

Faizal AF4 sudah bergelar ayah

Wednesday, March 24, 2010 6:14 2 Comments

Ini adalah post pendek sahaja dimana kami just nak bagi tahu kat korang semua yang Faizal AF4 (ala, yang senyum sokmo tu) telahpun bergelar ayah kerana Faizal telah selamat menerima kehadiran anak sulung’nya yang diberi nama Nur Aliya Damia pada Januari lalu. Oleh itu, kami di Zon Artis mengucapkan tahniah kepada Faizal sekeluarga kerana telah [...]

This was posted under category: General Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Woot! Faizal AF4 nikah tanpa pengetahuan Ibu Bapa?

Sunday, December 13, 2009 18:54 34 Comments

Nampaknya cerita hangat mengenai perkahwinan Faizal AF4 tidak berhenti setakat dia memaklumkan yang dia sudah berkahwin sejak 10 bulan yang lepas sebaliknya ianya semakin menarik perhatian kami apabila Berita Harian hari ini melaporkan bahawa Faizal hanya memaklumkan kepada ibu bapa’nya mengenai pernikahannya selepas dua bulan bernikah. Woot! “Kami hanya mengetahui berita perkahwinannya dua bulan selepas [...]

This was posted under category: Kontroversi, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Gempar) Dalam diam, rupanya Faizal AF4 sudah berkahwin 10 bulan!

Saturday, December 12, 2009 4:06 6 Comments

Ini adalah berita yang sangat mengejutkan kami apatah lagi korang mungkin kerana dalam kerancakkan Faizal AF4 ni dilanda gosip yang boleh tahan juga hangat’nya, rupa-rupanya dia yang juga merupakan juara Akademi Fantasia musim ke-4 ini sudah berkahwin sejak 10 bulan lalu. Woot! “Saya mengaku sudah berkahwin pada 12 Februari 2009 di sebuah majlis kecil di [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: General, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,