Posts Tagged ‘Gambar Fasha Sandha Bertudung’

Koleksi Gambar Fasha Sandha Bertudung Dalam Drama Chinta

Wednesday, August 4, 2010 9:53 18 Comments

Kami tak nafikan, Fasha Sandha ni memang cantik kalau bertudung. Malah lebih cantik daripada tak bertudung. Setuju? Huhu.. Ok la, mari layan gambar-gambar Fasha Sandha bertudung kat bawah ni dan kalau korang teringin sangat nak nengok dia bertudung macam dalam gambar yang kami kongsikan ni, korang kenalah nengok drama Chinta yang akan ditayangkan nanti sebab [...]

This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar Terbaru) Fasha Sandha Yang Ayu Memakai Tudung

Friday, May 21, 2010 0:07 25 Comments

Korang lihat la sendiri, betapa cantik dan ayu’nya cik Fasha Sandha kita ni bila memakai tudung. Macam perempuan Melayu terakhir gitu. Tapi kalau tudung tu tudung labuh atau litup, agaknya lebih cantik kot. Huhu.. Gambar-gambar Fasha Sandha bertudung ni diambil pada satu majlis tapi majlis apa tu tak sure la pulak sebab kami takde info [...]

This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Fasha Sandha Bertudung

Friday, April 3, 2009 4:20 6 Comments

Wah, tergamam seketika Zon Artis bila melihat gambar Fasha Sandha bertudung. Maklum sajalah kan, sebelum ni tak pernah pun nampak si Fasha kita ni pakai tudung. Ada pun cuma pakai selendang ala-ala artis bollywood gitu. Kalau tak silap masa hari jadi Fasha yang ke-24 tahun lepas.

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , , ,