Posts Tagged ‘Gambar Fasha Sandha Bersama Rizal’

(Gambar) Fasha Sandha Sambut Hari Jadi Jejai

Wednesday, July 28, 2010 0:04 23 Comments

Well, nama pun pasangan kekasih, jadi tak salah rasanya kalau Fasha Sandha sanggup ‘turun padang’ menyambut hari jadi abang Jejai’nya. Cuma yang tak berapa nak sedap mata memandang, apa yang terhidang kat meja tu. Harap-harap Fasha Sandha dan Jejai tak minum air tu. Lagi gambar Fasha Sandha semasa meraikan hari jadi Jejai kat bawah ni.

This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Saat-Saat Indah Fasha Sandha Bersama Jejai

Thursday, July 15, 2010 10:30 26 Comments

Rasanya anda semua pun dah tahu yang Fasha Sandha dan Jejai dah declare yang diorang sekarang ni sah sebagai pasangan kekasih. So, tiada lagi istilah ‘kantoi’ jika gambar mereka berdua tersebar kat internet ni. Tapi istilah kantoi tu boleh diguna pakai sekiranya gambar-gambar yang tersebar tu gambar versi Ariel Peterpan dan Luna Maya. Faham kan [...]

This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Wajah terkini anak Nora Danish dan Rizal

Thursday, April 8, 2010 4:14 15 Comments

Sedar tak sedar, dah besar dah anak Nora Danish dan Jejai ni yer. Masa nengok gambar time majlis cukur jambul, kecik je lagi. Tapi sekarang ni dah laju kot berlari. Hee.. Berdasarkan perkiraan, umur anak ND dan Jejai ni dah setahun lebih sebab seingat kami, Putra Rayqal Ramli (nama anak ND dan Jejai) dilahirkan pada [...]

This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Panas) Qabil Ambak tak jadi pinang Fasha

Thursday, October 8, 2009 13:46 22 Comments

Apa sudah jadi? Jika sebelum ini heboh satu Malaya yang mengatakan bahawa Fasha Sandha akan menamatkan zaman bujangnya dengan jaguh ekuestrian negara, siapa lagi kalau bukan Qabil Ambak. Namun kini timbul pula cerita yang lebih sensasi bilamana Qabil Ambak secara peribadi telah mengeluarkan kenyataan yang dia tidak jadi meminang Fasha Sandha. Jangan buang masa lagi, [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,