Posts Tagged ‘Gambar Bogel Diana Danielle’

Oh! Kembar @DianaDanielleB Dijumpai

Thursday, October 14, 2010 7:46 4 Comments

NOTE: @DianaDanielleB adalah Twitter Diana Danielle iPhone 3G ini mungkin menjadi milik anda.. Tak nak ke? Hahaha.. Sejak bila pula Diana Danielle ni ada kembar kan? Tak pernah-pernah pun Diana Danielle cakap yang dia ada kembar. Sebenarnya Diana Danielle memang takde kembar pun, kitorang saja nak bikin gempak (walaupun hakikatnya tak gempak). Kembar yang kami [...]

This was posted under category: Gambar, Santai Tags: , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Wow! Seksinya Diana Danielle

Monday, May 24, 2010 9:19 37 Comments

Semenjak dua menjak ni, agak kurang pulak kita mendengar cerita pasal Diana Danielle kan? Muka beliau pun dah jarang keluar TV (ke sebab kami yang jarang tengok TV? huhu). Takkan dah takde pengarah or penerbit yang nak ambil Diana Danielle berlakon atau Diana Danielle tengah sibuk study sekarang ni sampai takde masa nak berlakon? Ok [...]

This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Santai) Koleksi gambar artis memakai pakaian sama

Saturday, January 23, 2010 8:13 21 Comments

Sebenarnya takde apa pun yang pelik bila melihat artis kita memakai pakaian yang sudah dipakai oleh artis lain. Maklum sajalah kan, kebanyakkan pakaian yang dipakai oleh para artis tatkala menghadiri sesuatu majlis tu bukanlah baju mereka pun tapi hanyalah pakaian yang ditaja oleh pereka fesyen. Senang cakap, hanya dipinjamkan. Sebab tu tak hairan bila kita [...]

This was posted under category: Gambar, Santai Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Diana Danielle senasib Yuna, dapat tawaran dari syarikat antarabangsa

Thursday, January 21, 2010 8:23 7 Comments

Nampaknya syarikat dari luar negara semakin berminat dengan bakat artis Malaysia. Jika sebelum ini kami ada melaporkan yang Yuna bakal jadi artis rakaman sebuah syarikat dari Amerika, kali ini Diana Danielle pula menerima nasib yang sama apabila dia turut menerima tawaran dari syarikat antarabangsa yang juga dari Amerika Syarikat. Namun sama ada syarikat tersebut sama [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: General Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,