Posts Tagged ‘Fasha’

(Gambar) Wajah terkini anak Nora Danish dan Rizal

Thursday, April 8, 2010 4:14 15 Comments

Sedar tak sedar, dah besar dah anak Nora Danish dan Jejai ni yer. Masa nengok gambar time majlis cukur jambul, kecik je lagi. Tapi sekarang ni dah laju kot berlari. Hee.. Berdasarkan perkiraan, umur anak ND dan Jejai ni dah setahun lebih sebab seingat kami, Putra Rayqal Ramli (nama anak ND dan Jejai) dilahirkan pada [...]

This was posted under category: Gambar Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Nora Danish tarik diri dari Spa Qistina

Wednesday, November 11, 2009 16:21 38 Comments

Seperti yang korang sedia maklum, Nora Danish merupakan salah seorang pelakon dalam drama Spa Qistina (Spa Q) yang mana drama tersebut turut dibintangi oleh pelakon penuh kontroversi, siapa lagi kalau bukan Fasha Sandha. Namun begitu, belum pun Spa Q selesai menjalani penggambaran, Nora Danish pula telah menarik diri daripada menjayakan drama bersiri tersebut. Malah Nora [...]

This was posted under category: Bermasalah, General, Panas Tags: , , , , , , , , , , , ,

(Panas) Ally Iskandar pula buat ‘Luahan Hati’ selepas Fasha

Tuesday, September 1, 2009 8:19 27 Comments

Masih ingat tak lagi dengan luahan hati Fasha Sandha dimana pada luahan hati tersebut Fasha dengan berani dan tanpa berselindung menulis dan menyatakan yang Ally Iskandar Mohd. Mardzi atau lebih sinonim dengan panggilan Ally pernah melamarnya? Kalau ingat, baguslah. Kalau tak ingat, kamu baca qoute yang Zon Artis highlight’kan kat bawah ni: Ini adalah pengakuan [...]

This was posted under category: Kontroversi, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Fasha Sanda dan Rambut Baru

Thursday, April 16, 2009 8:59 11 Comments

Untuk makluman, Zon Artis bukanlah sebuah blog hiburan yang skema kerana sememangnya ada apa pada skema? Zon Artis adalah sebuah blog yang sempoi malah sangat2 sempoi kerana apa sahaja yang melibatkan artis tidak kira baik mahupun sebaliknya akan dipaparkan di blog ini. Dan kerana itulah, jika anda ada sebarang gosip panas atau gambar tak boleh [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,