Posts Tagged ‘Artis Gay’

(Video) Pengakuan Azwan Ismail – Saya Gay

Friday, December 17, 2010 9:47 22 Comments

Kami tak kenal pun siapa Azwan Ismail ni, kalau Azwan Ali tu kami kenal la. Walaupun kami tak kenal, yang pasti pengakuan berani mati yang dibuat oleh Azwan Ismail yang dia adalah seorang Gay sungguh mengejutkan kami. Anda tengok la sendiri video pengakuan dia kat bawah ni.

This was posted under category: Kontroversi, Panas, Video Tags: , , , , , , , , , ,

Sah! Roslin & Faizah cerai talak satu Bain Shugra

Wednesday, May 13, 2009 9:21 7 Comments

Seperti yang semua sedia maklum, kes perceraian pemain badminton negara, Muhammad Roslin Hashim dengan bekas isterinya, Faizah Mohammad pernah hangat suatu ketika dahulu bilamana lafaz cerai itu dibuat dalam tempoh perkahwinan yang agak singat iaitu 12 hari sahaja. Susulan dari kejadian tersebut, banyak khabar angin dan desas-desus mengatakan yang perceraian tersebut disebabkan Faizah telah ‘hilang [...]

This was posted under category: General Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Fizz Fairuz & Norman Hakim Berpeluk

Wednesday, April 8, 2009 15:39 12 Comments

Wah, mesra sakan Fizz Fairuz memeluk Norman Hakim yer. Macam pasangan kekasih la pulak Zon Artis tengok. Tapi pasangan kekasih versi songsang. Huhu.. Apa-apa pun, Zon Artis takde sebarang komen untuk gambar ini kerana ianya mungkin sekadar gambar suka-suka mereka sahaja.

This was posted under category: Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Santai) Adik Faizal Tahir Melawak

Saturday, April 4, 2009 7:14 4 Comments

Tergelak besar penulis bila melihat video kat bawah ni sehinggakan penulis langsung tak berasa bosan melihatnya berulang-ulang kali. Nasib baik tak pecah perut dibuatnya. Kalau anda semua tak percaya, cuba layan kedua-dua video yang Zon Artis embed’kan di bawah ni. Tapi pastikan anda mainkan video yang pertama dulu ye.

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Santai, Video Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,