Posts Tagged ‘Artis Bogel’

Fazura terlepas RM1 juta kerana artikel tabloid

Tuesday, November 10, 2009 7:09 25 Comments

Wow! RM1 juta tu. Kalau tambah je lagi sket, dah boleh dapat rumah sebijik macam Mawi. Huhu.. Tapi apakan daya, bayaran yang berjumlah RM1 juta yang sepatutnya (mungkin) diterima oleh pelakon super hot Fazura terlepas begitu sahaja selepas sebuah akhbar tabloid menerbitkan artikel mengenainya yang bertajuk Fazura Rela Dipenjara. Jika korang nak baca berita lanjut [...]

This was posted under category: General, Kontroversi Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Panas) Gambar separa lucah Nadia, Gadis Melayu 2

Tuesday, November 3, 2009 10:17 169 Comments

Jika sebelum ini kami ada memaparkan beberapa gambar peserta Gadis Melayu 2 sedang bersosial antaranya (Panas) Sharifah Jasmine Soraya, peserta ‘Gadis Melayu 2′ kaki sosial, (Panas) Gambar Nadia sebelum menyertai Gadis Melayu 2, (Panas) Lagi gambar Nadia, Gadis Melayu 2 sedang bersosial. Kini sekali lagi Zon Artis dikejutkan dengan kehadiran gambar separa bogel Nadia dimana [...]

This was posted under category: Bermasalah, Gambar, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Gambar) Amber Chia jadi harimau

Wednesday, October 28, 2009 12:06 111 Comments

Hehehe.. Korang jangan terkejut dengan tajuk kat atas tu yer. Bukannya Amber Chia kena sumpah jadi harimau ke apa cuma Amber Chia telah di touch-up menjadi ‘maskot’ persis harimau yang mana ianya bertujuan untuk menjayakan kempen anti-zoo atau dalam erti kata lain boikot zoo. Huhu.. Takde apa yang nak ditulis untuk artikel ni cuma kami [...]

This was posted under category: Gambar, General Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

(Panas) Ida Nerina dah bercerai

Tuesday, October 13, 2009 21:28 23 Comments

Aduyai, tak habis-habis cerita artis kita ni bercerai-berai. Macam dah jadi ‘benda wajib’ buat mereka yang bergelar artis pulak kan? Bukan la nak nafikan ketentuan tuhan, tapi kalau dah hampir tiap bulan kita disajikan dengan berita artis bercerai ni, boleh ‘muntah hijau’ juga dibuatnya. Dan yang terbaru ni, Ida Nerina pula dikatakan sudah bercerai dengan [...]

Related Posts with Thumbnails
This was posted under category: Bermasalah, General, Panas Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,