(Panas!) Gambar Hot Anak Gadis Datuk Yusof Haslam

Friday, April 3, 2009 5:24
Posted in category Gambar, Panas

Sebut saja nama Datuk Yusof Haslam, pasti ramai yang terbayangkan Gerak Khas kerana nama beliau sangat sinonim dengan siri drama itu. Tapi kali ini bukan Zon Artis mahu bercerita mengenai Datuk Yusof Haslam sebaliknya kami di Zon Artis ingin kongikan kepada anda dengan beberapa keping gambar anak gadisnya yang sedang bersosial dengan teman-temannya.

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Anak Yusof Haslam

Apa sudah jadi? Bukan mahu menyalahkan Datuk Yusof Haslam tapi benarlah perpatah.. kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan.

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

18 Responses to “(Panas!) Gambar Hot Anak Gadis Datuk Yusof Haslam”

  1. yusof haslam says:

    April 3rd, 2009 at 5:37 am

    alahai.. apa la nak jadi dgn anak aku ni.. susah2 aku cari duit utk tanggung kos blaja dia supaya jd bijak pandai, ini pula yg dia balas kat aku.. kat mana la aku nk letak muka lps ni?

    [Reply]

    Admin Zon Artis Reply:

    wah, yusof haslam pun baca zon artis ke? bila nak ambil admin zon artis ni jd pelakon utama filem? jgn ambil jd pelakon filem porno sudah :)

    [Reply]

  2. pemerhati says:

    April 3rd, 2009 at 9:28 am

    le..nie betul ke yusof haslam nie

    [Reply]

    yusof haslam Reply:

    he3.. yusof haslam klon je :)

    [Reply]

  3. Fara says:

    April 3rd, 2009 at 12:57 pm

    Alar… biasa la anak org kaya sume mcm tu.. lebih2 lg yg membesar kt KL ni ha… maklum la org berduit mesti la suke enjoy n brsosial je… susah nk jumpa anak org kaya n ternama yg soleh dan solehah huhuhu…..

    [Reply]

  4. Inikah Anak Gadis Datuk Yusof Haslam? | World Of Mohd. Azizwan™ says:

    April 4th, 2009 at 3:37 am

    [...] walaupun Wan tau sudah banyak blog yang mem’publish’kan gambar-gambar ini antaranya zon artis dan juga oh artis. So, korang lihat dan pandai-pandai la nilaikan sendiri [...]

  5. dunia says:

    April 4th, 2009 at 11:56 pm

    dunia la ne….nampak macam normal dan kan ke arah ne….

    http://freelyricsmp3.blogspot.com

    [Reply]

  6. ermmm..!! says:

    April 7th, 2009 at 10:50 am

    ermmmm….!!!Dunia sekarang…!!!
    mungkin kurang didikan agama nih….
    tak pun tak penah p sekolah agama…!!
    tak pun kurang kasih sayang…!!
    tak pun…jiwa melayu islam dah tak de dalam diri…!!
    tak pun..dia lupa yang hidup ni hanya sementara..!!

    [Reply]

    Zon Artis Reply:

    wah.. byknya tak pun :)

    [Reply]

    azmie Reply:

    biasa la dunia artis…
    duit pulak banyak

    [Reply]

  7. nurul ain says:

    June 16th, 2009 at 1:13 am

    biasalah ank org kaya.. enjoy slagi bleh enjoy.. bg diorg, pduli pe ngan org lain..diorg tk pk hal agama dh..

    [Reply]

    yan dea Reply:

    kaya or miskin bkn ukuran nye..didikan agama itu yg penting..

    [Reply]

  8. bmhgkjhcgkhk says:

    October 11th, 2009 at 4:39 pm

    wei cibai. korg ingt korg baik sgt ke? 
    megumpat xtntu psl

    [Reply]

    insaniah Reply:

    mengumpat tu memang dosa…memaki pun dosa juga…=)

    [Reply]

  9. rahmah hayati says:

    May 16th, 2011 at 3:45 pm

    hai

    [Reply]

  10. rahmah hayati says:

    May 16th, 2011 at 3:46 pm

    wat ape tu

    [Reply]

    rahmah hayati Reply:

    memang besar rumahnya

    [Reply]

  11. yan dea says:

    February 12th, 2012 at 2:03 am

    hidup tidak berlandaskan agama,rosak akhlak.. ibarat rumah tidak bertiang…

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D