(Lirik Lagu) Sisa Kisah Kita – Lena AF9

Tuesday, June 7, 2011 9:51
Posted in category Lagu & Lirik, Video

LIRIK LAGU SISA KISAH KITA LENA AF9

Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tak pernah ada persefahaman
Walau dalam cinta
Tiada guna penyesalan
Jangan berdusta
Usah menafikannya
Ini kesudahannya

Tangisan air mata
Tak bererti lagi
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tiada pernah ku sangka
Akhirnya begini
Usah kau coba merayu berkata dusta
Jangan pura cinta padaku
Meminta ku kembali

Tangisan air mata
Tak bererti lagi
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

Oh tuhan, berikanlah ku kekuatan

Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

12 Responses to “(Lirik Lagu) Sisa Kisah Kita – Lena AF9”

  1. tips mudah mengandung says:

    June 8th, 2011 at 3:37 pm

    nice song from lena

    [Reply]

  2. farish aff says:

    June 19th, 2011 at 2:34 pm

    best lena….?

    [Reply]

  3. gadis aishiteru :) says:

    June 20th, 2011 at 2:16 pm

    lagu ny best …. sesuai tok jiwe lena :)

    [Reply]

  4. Asniera biby MitChie Az says:

    July 6th, 2011 at 7:14 pm

    Nera. . . cantik awk . . and nice song. .

    CAYALAH!!!

    [Reply]

  5. mira says:

    August 5th, 2011 at 2:14 pm

    sedap gak…..make up trlalu tebal but is nice for you song,lena!!<3

    [Reply]

  6. najwa says:

    August 22nd, 2011 at 11:25 am

    kak lena punya lagu sisa kisah kita best sangat  saya suka lagu tu 

    [Reply]

  7. ana kaisara says:

    October 30th, 2011 at 10:51 pm

    tiada gunalah kalau kita bercinta tanpa restu ibu ayah akan adanya masalah

    [Reply]

  8. @>--mieza madilin says:

    February 28th, 2013 at 8:57 am

    wahhh…seeedihnye…teringat pulak kat seseowg tuu

    [Reply]

  9. Nurul ain says:

    February 28th, 2013 at 9:16 am

    hmm..cdeh nye ari ni..ati sayu tak terkata..hnya allah je tau..hmmmm…

    [Reply]

  10. Rosmiza Madilin says:

    February 28th, 2013 at 9:24 am

    hmmm….btol 2 ainnn…..cdih sesangat lhar…buntuuuu…hahaha..bru form 2 dah pikir psl bende yg merepek2 nie

    [Reply]

  11. Nur Syahirah Azmieera says:

    February 28th, 2013 at 9:29 am

    ummm . .boeing na mia ari tok aeh . .

    [Reply]

  12. Nurul ain says:

    February 28th, 2013 at 9:33 am

    huh..nk cari calon suami nie!! sape nk?

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D