Kris Dayanti dan Anang sudah bercerai

Wednesday, September 2, 2009 7:35
Posted in category General, Panas

Siapa sangka, pasangan selebriti Indonesia yang dilihat sangat mesra ini malah Kris Dayanti sendiri pernah mendedahkan kepada media yang dia akan terus mencintai suaminya, Anang sampai ajal memisahkan mereka namun akhirnya mereka berpisah juga walaupun ajal belum sempat memisahkan mereka.

Kris Dayanti dan Anang

Khabar perceraian mereka ini disahkan sendiri oleh Anang apabila media Indonesia bertalu-talu mengajukan pertanyaan bagi mendapatkan kepastian mengenai keretakan rumahtangga mereka yang telah berjaya dihidu oleh pihak media.

Anang secara rasminya telah menjatuhkan talak kepada Kris Dayanti pada 12. Ogos 2009 iaitu 3 hari sebelum menjelangnya Ramadhan. Namun begitu, bagi menghormati bulan Ramadhan, proses perceraian mereka hanya akan dibawa oleh Anang ke pengadilan (mahkamah la tu) selepas Ramadhan untuk didaftarkan.

Dan dengarnya, perceraian Anang dan Kris Dayanti ini dikatakan berpunca kerana wujudnya orang ke-3 dalam rumahtangga mereka dimana Kris Dayanti dikhabarkan mempunyai hubungan yang sangat luar biasa dengan seorang ahli perniagaan dari Timor Leste (Timur Timor). Mesti kuat orangnya kan?

P/s: Lepas ni KD dan Anang dah tak boleh nak buat seks di dalam mobil lagi dah. Huhu..

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Kris Dayanti dan Anang sudah bercerai”

  1. Miss AnN says:

    September 2nd, 2009 at 7:46 am

    hmm.. dunia..dunia.. mungkin ade hikmah disebalik kejadian.. dugaan…

    [Reply]

  2. kreemix says:

    September 2nd, 2009 at 1:15 pm

    artis memang camtu

    [Reply]

  3. zai says:

    September 4th, 2009 at 8:04 pm

    KD digosipkn dgn jutawn dr timor leste..suami org lak tu..
    apepn xhern artis bercerai..huhu

    [Reply]

  4. d|n says:

    September 6th, 2009 at 2:03 am

    nk rossa ke?
    kd da ok pe..hehe

    [Reply]

  5. Insan says:

    December 12th, 2009 at 1:06 am

    sumpah janji sehidup semati nda dpt d janjikan

    [Reply]

  6. niez says:

    January 9th, 2010 at 2:07 pm

    Dunia… dunia.kalo wife ok,hsbd pla tia ok.kalo hsbd ok,wf pla buat prangai.

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D