Koleksi Gambar Persandingan Aida (Gadis Melayu) & Saiful Nizam (TV3)

Thursday, June 10, 2010 16:48
Posted in category Gambar, General

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

Seperti yang korang dah sedia maklum, Aida (juara Gadis Melayu musim pertama) dan Saiful Nizam (pembaca berita Buletin Utama TV3) telahpun selamat diijabkabulkan pada minggu lepas dan kami ada memaklumkan’nya DI SINI. Kalau rajin, pergilah baca. Hee..

Ok! Untuk post ini kami nak kongsikan kat korang dengan beberapa gambar sekitar majlis persandingan mereka. Layan.

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

GAMBAR KAHWIN AIDA (GADIS MELAYU) DAN SAIFUL NIZAM (TV3)

Kesemua gambar diperolehi dari Facebook Mohd Zarin. Harap Mohd Zarin tak kisah kami kongsikan gambar-gambar ni kat sini.

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Koleksi Gambar Persandingan Aida (Gadis Melayu) & Saiful Nizam (TV3)”

  1. aidawahab says:

    June 10th, 2010 at 6:54 pm

    suke tgk mereka!

    [Reply]

  2. Fatehah A. says:

    June 11th, 2010 at 12:36 am

    adoi comelnye….Alhamdulillah 1 lgi masjid terbina

    [Reply]

  3. IMCurtain.com says:

    June 11th, 2010 at 12:40 am

    Gambar Persandingan Aida (Gadis Melayu) & Saiful Nizam (TV3)…

    Ok! Untuk post ini kami nak kongsikan kat korang dengan beberapa gambar sekitar majlis persandingan mereka. Layan….

  4. rahsia hebat says:

    June 12th, 2010 at 9:06 am

    tahniah.tahniah…wanita yg cun n pekerti mulia..

    [Reply]

    hidayah Reply:

    aminnnnn,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    hope brkekalan shingga akhirat,,,,,,,

    [Reply]

  5. miszTERRA says:

    June 12th, 2010 at 12:06 pm

    comey je dowg dua neh..ske tgk
    smoga kekal yea..ameen

    [Reply]

  6. not available says:

    June 15th, 2010 at 2:29 am

    nmpk yg aida nie syg gile kat somi die nie..sbb pegang tgn laki die xlekang siot..haha..so sweet..bkn ke aida nie sepupu siti nurhaliza kan..for sure lar…:)

    [Reply]

    Sit Reply:

    Haah..aku setuju..takut laki dia kene ambik kt pompuan laen la tu..riso tercabut je tgn laki dia nih….akekekek

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D