(Kantoi) Kris Dayanti melakukan seks di dalam kereta

Monday, July 27, 2009 4:49
Posted in category Panas

Kris Dayanti Buat Seks Di Dalam Kereta

Wah, bukan main lagi kalian yah. Mentang-mentang tajuk ada unsur 18sx gitu, terus aja bergegas mau tau lanjut’nya ya. Hehe.. Sabar yer semua sebab kami bukannya mahu memperlihatkan gambar-gambar yang tidak sepatutnya kepada anda sebab kami langsung takde gambar-gambar itu. So, telan air liur sajalah yer. Hehe..

Tetapi apa yang ingin kami kongsikan kepada anda ialah, Kris Dayanti mengakui yang dia begitu asyik melakukan seks di dalam kereta. What the big suprise? Jangan buang masa, ayuh ikuti petikan apa yang diperkatakan oleh Kris Dayanti ketika diajukan soalan mengenai kehidupan seks’nya.

Dalam buku Anda bercerita tentang kehidupan seks yang sangat bergelora. Seberapa hot hubungan seks Anda dengan Anang?

Aku mencintai Anang, dan akan terus mencintainya sampai ajal memisahkan kita. Kehidupan seks kami sangat indah. Sampai sekarang kami adalah dua orang yang sangat excited menciptakan banyak kreasi dalam ML. Anang, misalnya pernah meminta aku memakai stoking jaring, karena dia pernah melihatku menyanyi dengan stoking itu, dan dia jadi bergairah karena stoking itu. Yang paling mengasyikan adalah ketika kami melakukan ML di dalam mobil, Benar-benar pengalaman luar biasa.

Gaya favorit dalam ML?

Hehehe. Semua gaya. Pokoknya hot deh.

Katanya Anda juga melakukan implan payudara?

Ya, tapi itu sebatas untuk performance dan untuk keindahan saja. Aku sangat menyukai bentuk tubuh yang seksi. Anang memberikan izin dan dia menemani saya melakukan implan payudara. Sampai sekarang saya sudah dua kali melakukan implan payudara. Operasi yang terakhir, mengganti implan yang sebelumnya. Agar lebih sehat dan lebih aman untuk kesehatan saja.

Sumber: www.inilah.com

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

28 Responses to “(Kantoi) Kris Dayanti melakukan seks di dalam kereta”

  1. Anarm says:

    July 27th, 2009 at 9:52 am

    pergghh.. best.. hehee

    [Reply]

  2. T4WTF says:

    July 27th, 2009 at 10:20 am

    Wah.. Memang aman sih.. Laju jerk tgk tajuk.. Tapi memang open.> Suka main dalam keta beb..

    [Reply]

  3. SALMAN says:

    July 27th, 2009 at 11:43 am

    ish3, macam2… nasib baik moto kris takleh wak masuk dalam kereta…. manusia kris je

    [Reply]

  4. Sang Mi says:

    July 27th, 2009 at 11:46 am

    hehe..

    [Reply]

  5. MrRoll says:

    July 27th, 2009 at 3:35 pm

    =.= !!!!!!!!

    [Reply]

  6. haritz says:

    July 27th, 2009 at 7:04 pm

    aduh aku betul, kambing betul :)

    [Reply]

  7. zai says:

    July 27th, 2009 at 8:43 pm

    kuikui..ahaks..

    [Reply]

  8. harun says:

    July 27th, 2009 at 9:25 pm

    kerja gila

    [Reply]

  9. ilhamputra says:

    July 28th, 2009 at 2:24 am

    pergh.banyak betul cerita hangat dalam ni.makin hari makin aku tertunggu2 tajuk2 post yg kontroversi.hehe,suke beraksi kat dalam keta.takde tempat lain ke?

    [Reply]

  10. saparin says:

    July 28th, 2009 at 3:21 pm

    ku fikirkan ianya benar..rupa2nya semua nya terkena.. terkejut mendengarkan berita yang sensasi…

    [Reply]

  11. saparin says:

    July 28th, 2009 at 3:23 pm

    t.kasih..yea

    [Reply]

  12. mat says:

    July 29th, 2009 at 2:49 pm

    wow!!!mcm2 posisi tu leh buat

    [Reply]

  13. Mr.Bintang says:

    July 29th, 2009 at 6:06 pm

    dasar tak malu… haduh… hahaha..

    [Reply]

    lisa Reply:

    kuang6

    [Reply]

  14. lisa says:

    July 29th, 2009 at 7:36 pm

    tak de tpt lain ke

    [Reply]

  15. harun says:

    July 30th, 2009 at 12:27 am

    indon ini macam la

    [Reply]

  16. Malaysian says:

    August 1st, 2009 at 5:48 am

    No comment!

    Promote your blog at http://www.imcurtain.com for FREE!

    [Reply]

  17. faten~ says:

    November 7th, 2009 at 2:37 pm

    bukan mereka dah bercerai?

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    tertinggal kapal terobang ek faten… hahaha…
    entri ni dah lama 27 julai lagi…
    skrg mmg ar dah bercorai borai… huhu
    :-D

    [Reply]

    fea Reply:

    bahaso apo 2

    [Reply]

  18. faten~ says:

    November 7th, 2009 at 9:45 pm

    bukan tertinggal…huhuhu sebab bulan puasa ari tu dorg cerai kan??
    bulan puasa bulan ogos…
    kira mereka still baik lah dlm masa 2 bulan sebelum cerai??

    [Reply]

  19. syaz says:

    January 9th, 2010 at 4:06 pm

    aku sedih lah dulu rossa cerai…semua lagu sedih sedih jerrrr tapi ada makne ituu pastu KD lak cerai……..

    [Reply]

  20. shamimi says:

    January 14th, 2010 at 2:26 pm

    ape bnde m,grut ni…xmlu tau

    [Reply]

    fea Reply:

    oooo….syamimi ko mesti dh tau diorang 2 x thu mlu

    [Reply]

  21. gil says:

    January 22nd, 2010 at 8:33 pm

    gile ke!!!!!!!!!

    [Reply]

  22. air mani says:

    January 1st, 2011 at 10:02 pm

    macam org kafir je

    [Reply]

  23. cinta kmu says:

    October 13th, 2011 at 3:32 pm

    ala q pkir btol da upanya ,,,hahahahahah x ya la k0men2 arts ni buang msa jela bgi q la x taw la korang ni ,,

    [Reply]

  24. maya says:

    February 6th, 2012 at 4:30 am

    memng artis nga. pnya malu…he?

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D