(Gosip) Zack New Boyz ditangkap kerana mengedar dadah

Friday, January 29, 2010 16:50
Posted in category Bermasalah, Gosip, Panas

oh bulan gosip artis - Zack New Boyz ditangkap kerana mengedar dadah

Semalam, myMetro ada melaporkan seorang artis yang merupakan penyanyi kepada sebuah kumpulan ditahan kerana didapati menjalankan kegiatan pengedaran dadah. Walau bagaimanapun, myMetro tidak mendedahkan nama artis tersebut.

Namun, myMetro ada memberikan beberapa hint mengenai artis tersebut iaitu kehidupan artis ini sungguh mewah dimana dia memiliki dua buah kereta sport dan tinggal di sebuah kondominium bertaraf lima bintang yang terletak di Damansara.

KUALA LUMPUR: Kehidupan mewah seorang penyanyi sebuah kumpulan terkenal termasuk memiliki dua kereta sport dan tinggal di kondominium bertaraf lima bintang membongkar kegiatan sebenar dilakukannya selama ini yang menjalankan kegiatan pengedaran dadah.

Daripada hint tersebut, ramai yang beranggapan bahawa artis yang dimaksudkan adalah Zack daripada kumpulan New Boyz kerana secara kebetulan kehidupan Zack boleh dilihat agak mewah malah dia juga memiliki sebuah Mitsubishi Lancer GT walaupun ianya belum jatuh dalam kategori sport.

Selain itu, Zack juga dikatakan tinggal bersama keluarga beliau disebuah kondominium bertaraf lima bintang di Kuala Lumpur dan mampu memberikan modal kepada isteri’nya untuk membuka saloon sendiri yang menyebabkan nama Zack secara tidak langsung dikaitan dengan berita ini.

Apa-apa pun, masih tiada bukti sahih yang dapat memastikan bahawa artis tersebut adalah Zack New Boyz kerana hint yang diberikan oleh myMetro agak sukar untuk ditangkap. So, kita tunggu sahaja kes ini masuk mahkamah untuk mengetahui samada betul ataupun tidak yang Zack adalah artis tersebut.

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

12 Responses to “(Gosip) Zack New Boyz ditangkap kerana mengedar dadah”

  1. ahmad says:

    January 29th, 2010 at 5:11 pm

    1st!

    [Reply]

  2. ROHAIFI AZRI says:

    January 29th, 2010 at 9:09 pm

    emmm… jalan mudah untuk mengecapi kemewahan. Kalo artis pompuan, pi kawin ngan VVIP. Artis lelaki plak, jadik tokey dadah! donia oh donia…

    [Reply]

  3. Mama murai says:

    January 29th, 2010 at 10:41 pm

    jangan main tuduh je.. tak baik…. lagipun pihak Mymetro sendiri belum mendedahkan siapa individu yang mereka maksudkan

    [Reply]

  4. nena says:

    January 30th, 2010 at 12:37 am

    poyo r.ade ke tgung anak bini guna duit haram

    [Reply]

  5. bedakcejuk says:

    January 31st, 2010 at 12:00 am

    klau la btul cpt2 la brubah
    klau buat benda x elok senag pun x lama
    hidup pun dlm ketakutan

    [Reply]

  6. Apis says:

    January 31st, 2010 at 8:04 am

    Zack New Boyz menyanyi ke? Dlm Kump New Boyz, bkn Tomok sorang je vokalis..? Dlm Hmetro ckp penyanyi kumpulan terkenal.. New Boyz da lama terkubur.. yg ada Tomok, hnya single.. Camne plak bleh kata terkenal? Jika hint tu benar, mstila petikan dia berbunyi cmni : “Gitaris kumpulan remaja terkenal suatu masa dlu.” tak camtu..?

    Pendapat aku, kumpulan ni amat terkenal skrg ni.. Tapi siapa?

    [Reply]

  7. wikwiki says:

    February 4th, 2010 at 7:52 pm

    ermmm yea kea nih?
    silap2 ke tali gantung bro…

    [Reply]

  8. abon says:

    February 12th, 2010 at 1:39 am

    nak tahu saper….razlan kristal dah dibawa ke IPK KL…yapuralam

    [Reply]

  9. noniebee says:

    March 13th, 2010 at 4:41 pm

    btl ke? i’m quite close with his wife coz she’s my sis’s biras…
    tgk ok je….tuhan je la yg tau…

    [Reply]

  10. luv87 says:

    March 26th, 2010 at 2:05 am

    asal da kreta mewah…rmh mewah..mesti d slah anggap..zack x bersalah..sa taw coz dlu sa jiran dorang ba

    [Reply]

  11. eja-sandakan says:

    October 4th, 2011 at 1:39 pm

    ya batul, wife c zack ni adik supupu kakak ipar gue…org bisnes mestilah mewah…pe yg pelik…dasar mulot longkang…artis lain pun buat duit tambahan sebab jd artis x cukop makan.

    [Reply]

  12. Lan@NewBoyz says:

    November 16th, 2011 at 8:00 pm

    ape nii korang,,maen tudoh2x lak yg si Zack nii pngedar dadah,,ade bukti ker??kalo mmfitnah di sebab kn pihak media nk kn duit dngan cara mcm nii wt ape!!Diut haram…

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D