(Gambar) Waheeda sudah berpurdah

Sunday, December 20, 2009 2:17
Posted in category Gambar

Waheeda berpurdah

Mungkin ada antara korang yang sudahpun melihat gambar Waheeda berpurdah ni tapi tak salah rasanya jika kami mengulang-siar’nya di sini kerana kami percaya masih ada antara pembaca Zon Artis ni yang belum lagi melihat gambar tersebut. Betul kan?

Tiada apa yang hendak dituliskan tapi kredit selayaknya perlu diberikan kepada Waheeda diatas perubahan’nya ini walaupun sebelum ni macam-macam suara sumbang dilemparkan kepadanya. Apa-apa pun, diharapkan perubahan ini lahir dari hati yang tulus ikhlas dan semoga berkekalan. Taknak la sekerat jalan je kan. Lagi gambar kat bawah.

Waheeda berpurdah
Gambar kat atas ni diambil dari blog Artis Nasyeed Kita

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

37 Responses to “(Gambar) Waheeda sudah berpurdah”

  1. azizwan(dot)com says:

    December 20th, 2009 at 6:35 am

    wah.. dah jadi ‘mak arab’ waheeda skrng.. mesti akhil hayy suka sangat2 neh. hehee :P

    [Reply]

    mawy Reply:

    mestilah suka wan…sebelum purdah ostat akil dah suke sesangat2nyer…huhuuhu..

    [Reply]

  2. hana says:

    December 20th, 2009 at 9:48 am

    erm..xyah la sampai mcm tu skali

    [Reply]

    mawy Reply:

    …dia ikut cakap ostat akill hayy tue..

    [Reply]

  3. ain says:

    December 20th, 2009 at 2:17 pm

    yaw ! pakai purdah trus ler .

    [Reply]

  4. wawazz says:

    December 20th, 2009 at 9:36 pm

    ermm…kalo pakai dari dulu..xder la si akhil hayy tu kawen ngan dia

    [Reply]

    joyah Reply:

    Yerla…cmner nak kenal tu waheeda klu dari dlu pakai cmtu….purdah muka tu xderla kewajipan….sesapa nak pakai ikut suka la…

    [Reply]

  5. ROHAIFI AZRI says:

    December 21st, 2009 at 1:49 pm

    pakai purdah ar senang…
    susah org nak cam dan kutuk ko… :-D

    [Reply]

  6. Duyung says:

    December 21st, 2009 at 2:07 pm

    Ni purdah iklhas ke, tutup malu..huhuhu… apa2 lah labu…

    [Reply]

    joyah Reply:

    x kisah ler….yg penting benda baik….niat tu biar tuhan jer tau……dari setengah orng tu…bini pakai dedah sana sini…laki buat dono jer…lagi parah

    [Reply]

    jem Reply:

    btul2…i stuju dgn kenyataan duyung tu…MALU AR TU SBB DH KEBAS LAKI ORANG…

    [Reply]

    roti Reply:

    biar lah dia. kite x thu apa masalah yg mereka hadapi. bersangka buruk itu dibenci Allah.

  7. eza aries says:

    December 21st, 2009 at 5:59 pm

    betol2……….kn manis kalo pki purdah……..pahala pon dapat…tp kne la dengan ikhlas……..

    [Reply]

    hana Reply:

    manis ke??

    [Reply]

    mawy Reply:

    manis la tuh..

    [Reply]

    mimiey Reply:

    manis sgt ker klo da kebas laki owg…nak sorang2 lak 2…hmmm…

    mawy Reply:

    memakai purdah memang manis….tapi kalau dah buat tak baik,pakai topeng besi pun tetap pahit…tul x mimiey

  8. jem says:

    December 22nd, 2009 at 11:02 am

    btl2 i stuju dgn knyataan duyung tu…sbb malu ar tu pkai purdah…..

    [Reply]

  9. Lady Gugugaga says:

    December 22nd, 2009 at 1:34 pm

    Hati org..Tuhan jer yg tahu. Doa2 la dia ikhlas pkai krn Allah

    [Reply]

    pixma Reply:

    hmm…. btol3

    [Reply]

  10. nena says:

    December 26th, 2009 at 12:15 pm

    semoga berkekalan…..

    [Reply]

  11. antigedik says:

    December 28th, 2009 at 11:26 am

    cayalah waheeda..

    [Reply]

  12. budak baik says:

    December 28th, 2009 at 2:51 pm

    aku doakn yg trbaik utk wawa…..sume manusia lakukan ksilapan…

    [Reply]

  13. intan izani says:

    December 30th, 2009 at 10:07 am

    alhamdulillah….
    moga ikhlas dalam perubahan…
    moga si suami pun berubah ke arah lebih baik
    ;)

    [Reply]

  14. mia says:

    January 10th, 2010 at 11:28 pm

    biar la dia..jnji dia bahagia~

    [Reply]

  15. roti says:

    January 13th, 2010 at 3:42 pm

    kesian kan, buat baik pun org kutuk. kite sejauh mana? tepuk dada tanya imam.. wallahualam

    [Reply]

  16. bedakcejuk says:

    January 24th, 2010 at 6:48 pm

    orang boleh hilang respect sbb kesalahan yang korang lakukan. mungkin ujian Allah n mungkin jugak godaan syaitan mengaburi mata korang

    [Reply]

  17. sadness says:

    February 1st, 2010 at 12:41 am

    lAntaKLAh diEEE nAk paKAi Aperrrrr….as LonG as dIe HepI

    [Reply]

  18. seri says:

    July 30th, 2010 at 7:56 am

    Kalau berpurdah sentiasa dapat pahala.Lagi banyak pahala bila dikutuk dan diumpat keji

    [Reply]

  19. no name says:

    August 26th, 2010 at 9:15 pm

    buat baik pn dikata,buat jahat pn dikata..ALLAH lebih taw..semg mereka sekeluarga bahagia..

    [Reply]

  20. anis says:

    September 15th, 2010 at 3:38 pm

    abis la kalau pegi perancis mesti x lepas..ditahan atas kesalahan memakai purdah

    [Reply]

  21. ida says:

    October 6th, 2010 at 12:52 pm

    salam… tahniah… emmm korang ni tak patut ckp mcm 2, syukurla waheeda dah pakai purdah, satu perubahan yg baik…..

    [Reply]

  22. benci mengumpat says:

    January 11th, 2011 at 12:51 am

    korang ni tau mengutuk org je…cermin diri sendiri sebelum nak mengata orang…apa la… ISLAM apa korang ni…sepatutnya korang jadi kan dia tu sebagai contoh terbaik…atleast die ada usaha nak tempah syurga…korang plak apa cite???tempah neraka ka…

    [Reply]

  23. tora says:

    June 6th, 2011 at 4:00 pm

    pakai purdah tu betul ke dapat pahala? erm rasanya nabi tak suruh pun sampai menutup semua muka kecuali biji mata? berpurdah jika tidak salah kerana untuk mengelakkan ribut pasir bg sesiapa yang tinggal di padang pasir..erm betullkan saya jika salah..

    [Reply]

  24. aina says:

    June 7th, 2011 at 8:57 am

    ape lah korang sumer nie….islam ker korang nie smpai ckp cam gini…korang sume x baca al quran ke…..purdah itulah sesempurna menutup aurat…korang ckp cam tu coz korang x pakai purdah….and dengki pda mereka…..korang nie dengki pada islam ke ape ha? sebagai orang islam,ckp lh cam orang beriman sket…jangan la ckp cam org x dek iman langsung…. subhanallah……

    [Reply]

  25. hamba Allah says:

    July 5th, 2011 at 7:19 pm

    assalamualaikum… hanya mereka dan Allah yg tahu apa sebenar disebalik keruntuhan rumahtangga akil.. x payah la kita dok tmbah dosa dgn dok mngata yg bkn2 pada waheda dan akil.. sbb dia berpurdah pn hanya Allah yg tahu.. siapa la kita utk menilai setiap perubahan org.. pandang dan nilai diri sendiri itu yg lebih disukai Allah…. cukup dah ke ibadat kita? dh sempurna ke cara kita menutup aurat? (peringatan utk diri sendiri juga)…

    [Reply]

    punjaga Reply:

    betul2 jangan jaga tepi kain orang sedarkan di kita itu betul ke tak?

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D