(Gambar & Video) Krisdayanti Dan Raul Bercium

Thursday, July 22, 2010 21:01
Posted in category Gambar, Kontroversi, Panas

GAMBAR KRISDAYANTI DAN RAUL BERCIUM
Krisdayanti dan Raul bercium

Nampaknya tiada lagi rahsia mengenai perhubungan di antara Krisdayanti dan ‘jutawan’ Timor Leste, Raul apabila mereka secara terang-terangan bercium di depan wartawan semasa diwawancara.

Baiklah, tak perlu buang masa lagi sebab korang pun bukan nak baca apa yang kami tulis kan? Jadi, mari layankan terus video Krisdayanti dan Raul bercium di depan wartawan kat bawah ni.

Kami ada soalan cepumas untuk anda jawab. Soalan’nya ialah: Korang rasa, adakah ciuman ini merupakan ciuman mulut ke mulut yang pertama antara mereka? Jawab jangan tak jawab. Huhu

+ Meh layan ni pula (Video) Sebab Anda Tak Patut Ajar Mak Anda Guna YouTube

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “(Gambar & Video) Krisdayanti Dan Raul Bercium”

  1. Peluang Buat Duit Melalui Internet Tanpa Mengeluarkan Modal | Azizwan (dot) Com says:

    July 23rd, 2010 at 8:02 am

    [...] + (Gambar & Video) Krisdayanti Dan Raul Bercium [...]

  2. GadisAyu says:

    July 23rd, 2010 at 6:20 pm

    rasa cam bkn kali pertama je ni

    [Reply]

  3. ctjas says:

    July 24th, 2010 at 7:36 am

    not the 1st time…

    [Reply]

  4. Tips Cantik dan sehat says:

    July 24th, 2010 at 11:20 am

    Kd pembohang besar gw jadi nggak respect tuh ama dia sekarang :( Dasar wanita gatel….

    [Reply]

  5. lovely says:

    July 26th, 2010 at 9:23 am

    dasar wanita laknat..
    penghuni neraka kau…
    melakukan perzinahan di muka umum…
    kasihan banget kau…
    udah gatal anu kau…
    udah digesek sm raul punya kau…
    tidakkah kau malu dengan ank kau sndiri….
    ingat…
    karma berlaku suatu saat suami kau akan diambil orang…
    kau cam kan itu….

    [Reply]

  6. emalin says:

    July 26th, 2010 at 11:38 am

    mcm dah biasa je…

    [Reply]

  7. eko waluyo says:

    July 26th, 2010 at 2:34 pm

    busyet dh laki orang main lo embat aja !!!!!!!

    [Reply]

    subzero Reply:

    KD tu seperti org hilang arah… dah member rapat dia pun jenis camtu, main kebas.

    [Reply]

  8. hmba allah says:

    July 31st, 2010 at 8:48 pm

    bukan 1st time ni,,dah jadi kebiasaan kd dah ni,,xmalu ker gan anak2 dier ni..dah la dah tua dah tp moral masih di tahap rendah..xmalu ker bercium dpan umum..ni bkn barat..apa la KD ni..kawan sapa xtau..

    [Reply]

  9. Jidin says:

    December 8th, 2010 at 9:32 pm

    korang ni,kalau x puas hati ngan kris dayanti,janganlah libatkan orang lain,cukuplah tunjukkan rasa x puas hati ngan kris dayanti sorang,ish pe la korang ni,

    [Reply]

  10. debby febrian says:

    April 9th, 2011 at 3:34 am

    apa la pompuan ni…cium depan org ramai x tahu malu kew apa…dah la artis sepatutny tunjukan perlakuan yg sopan kepada peminat…bukanya bersikap seperti ni…sebagai artis haruslah beri tauladan yg baik kepada para peminat di luar sana…JIJIK betul arr aq tengok krisdayanti ni…nk termuntah pown ada…

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D