(Gambar) Seksinya Nurul Syuhada Nurul Ain

Monday, December 28, 2009 0:15
Posted in category Gambar, Panas

MAAF! GAMBAR TELAH DIBUANG DARI HALAMAN INI.
KEMBALI KE HALAMAN UTAMA

Woot! Hampir-hampir saja hidung kami berdarah apabila melihat gambar aksi ‘cam whore’ Nurul Syuhada Nurul Ain ni. Apa taknyer, memang seksi siot. Siap nampak peha yang putih melepak lagi tu. Kata orang, memang segar dari ladang la. Huhu.. Lagi gambar Nurul Syuhada Nurul Ain kat bawah ni.

MAAF! GAMBAR TELAH DIBUANG DARI HALAMAN INI.
KEMBALI KE HALAMAN UTAMA

Tapi kami percaya yang gambar-gambar ini hanyalah gambar peribadi yang diambil secara suka-suka, tapi bila dah terlepas ke tangan orang lain dan ‘terupload’ pula ke internet ni, pastilah ianya akan menjadi tontonan umum. Dan kerana itulah, ianya turut berada kat Zon Artis ni. Jangan marah yer Nurul Syuhada Nurul Ain. Anda ilek ilek sudah!

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

150 Responses to “(Gambar) Seksinya Nurul Syuhada Nurul Ain”

  1. loq says:

    December 28th, 2009 at 12:21 am

    memang hottt!

    [Reply]

    mawy Reply:

    hOT=PAnAS
    pANaS=nERAKA kesimpulannya,ke neraka la…

    [Reply]

    Reez Reply:

    ape yg dia buat tu xsalah..sbb itu dlm rumah dia..tp ade phak yg xbertanggungjawab menupload kn gmba tu..si dia ape leh wat..

    [Reply]

    azizan4444 Reply:

    btol sgt la tu..seeloknya xyah kongsilah gamba2 cmni…cheers

    ARE LANZ Reply:

    bro gua respect la bro… caya sama lu .memang btol x salah apa2. memang bodo orang yang upload tu. standart la
    kalau kat dalam rumah camtu. yang kita pergi sibuk jaga
    tepi kain orang tu buat apa… dosa masing2… apa
    yang nak dirisaukan

    nurul Reply:

    betul..betul..betul..

    [Reply]

    pak ali Reply:

    Kita yg tengok gambar ni le ke neraka…mampusss.

    [Reply]

    cdavouge Reply:

    mawy..u sape nak tentukan pasal neraka ke x? dah confirm ker u msk syurga..sakit la lu bro!!

    [Reply]

    ARE LANZ Reply:

    a’ah , aku rasa mawi ni bagi komen x pakai otak la.
    main komen je dia ni

    PutraMalaya Reply:

    masyaAllah

    [Reply]

    kaymama Reply:

    tu la bahayanya, lbh baik jgn ambik terus gmbr gini, bhy, terlepas kt tgn org lain, ambik gmbr senang jer tp akibatnya susah..

    [Reply]

    minah sopan Reply:

    camni le harga yang perlu dibayar utk jadi seorang celebriti…fitnah tu perkara biasalah, pengaruh sekeliling pun kuat gak dah tu iman tak setebal mana, ilmu pun tak setinggi mana. Dah jadi orang terkenal lagi teruk la kena belasah

    [Reply]

    LOLA Reply:

    alamak..lambat pulak nak tgk..dah delete loh pulok..huhu

    [Reply]

  2. Ocim says:

    December 28th, 2009 at 1:25 am

    sexy abis deh

    [Reply]

  3. nena says:

    December 28th, 2009 at 1:25 am

    ayoo….kantoi…

    [Reply]

    ajack Reply:

    alah…..bodo tol balak/kwn dia yg dpt poto ni upload kat internet………BODO BIN BANGANG

    [Reply]

    wateverr Reply:

    btol3x…..i like…

    [Reply]

  4. mulut_bau_longkang says:

    December 28th, 2009 at 8:02 am

    ini bukan seksi lagi ni…ini lucah…

    [Reply]

  5. aidi-safuan says:

    December 28th, 2009 at 11:32 am

    wah…fewit2

    [Reply]

  6. KasperskyMurah says:

    December 29th, 2009 at 1:52 am

    tgk perut dah tau bdak ni sosial ke x.

    [Reply]

    nena Reply:

    haa..?apesal ngn perot die

    [Reply]

    KasperskyMurah Reply:

    tgk la buncit.
    mcm dah kawin je.

    [Reply]

    Wan Ssei Reply:

    kalo buncit tu tande da kawen eh?

    mawy Reply:

    agaknya kuat minum ke..

    ajack Reply:

    alah….asal buncit kaki minum….aku rasa dia ni tak r…..da dia dok umah….phm2 jer r

    [Reply]

    brighton77 Reply:

    aik tgk perut pun eh tau sosial ke x..lps tu cakap dh kawen lak..apalah ko ni labu oii…bila kita yg kurus ni bergambar position mcm tu..mmglah nampk perut naik..cuba buat sendiri tgk buncit tak bergambar mcm tu…

    [Reply]

    xixili Reply:

    tak penah pun dengar pun gosip2 tak baik sal nurul syuhada ni berbanding dengan fasha sandha yang perut kempis sangat tu. jgn ske2 nk tuduh org.

    [Reply]

  7. jipang says:

    December 29th, 2009 at 10:05 am

    seksi siot…kalau dia open lagi,lagi best coz dia cantik…tentu wangi bau badan dia kan..oh nurul…

    [Reply]

  8. ParlieWalla360 says:

    December 29th, 2009 at 1:00 pm

    Cun to..huhu..

    [Reply]

  9. marki says:

    December 29th, 2009 at 8:20 pm

    wow..dia memang best =)

    [Reply]

    nurul Reply:

    best ape!!!!lg bek klau kite cri gadis yg soleha dan kuat iman,sejuk perut ibu yg melahirkan awak..tak gune ler klau awak cari gadis yang seksi klau untuk nak di jd kan pkai buang je…tak baik le..allah melihat sgala2nya..masuk neraka tau,cari lah jlan yg bek..dan SEMBAHYANG LAH SEBELUM AWAK DI SEMBAHYANG KAN….OK ASSALAMMUALAIKUM…???

    [Reply]

    ajack Reply:

    aku rasa nurul ok……xok ker…..kalo dia xok tugas lelaki r bimbing….jgn bimbing jauh ke jalan gelap……takat ni xder plak dgr citer dia g clubbing ker…..ader?????anw kalo dia jd wifey aku pun akan aku bimbing dan sama2 membimbing…..ne der manusia yg perfect…ader??

    [Reply]

    TROPEDO Reply:

    NURUL KITA ADA GAMBAR U YANG LEBIH MENGEJUTKAN DGN SIDIA, IZINKAN KITA UPLOAD K,..

    [Reply]

    syikin Reply:

    sapa2 yg ada lg pic2 nurul syuhada blh bg kt sy x,kta share2 lh…mmmmm

  10. eza says:

    December 30th, 2009 at 12:02 am

    koang ni siot la..2 kn dose

    [Reply]

  11. intan izani says:

    December 30th, 2009 at 10:09 am

    macam gambar kat kustem je
    gamabr lama kot
    budak matrik aku ni
    dulu tak comel sgt
    gemuk, tp mmg peramah dan baik
    i likeee…..

    [Reply]

    ROHAIFI AZRI Reply:

    ye ke gambar lama…? tu siap pakai t-shirt TV3 lg. xkan dari zaman study dah minat giler ngan TV3? :-P

    [Reply]

    mawy Reply:

    kuikuikui….

    [Reply]

    wikwiki Reply:

    tb 3 minat dia kot…
    la la la la…. :)

  12. kulup ayop says:

    December 30th, 2009 at 8:40 pm

    entah la teman, ape kejadahnye budak2 zaman sekarang, taulah sekarang zaman it….sayang le sikit kat iman tu…ape nak jadi la ….nak kata islam pun susah….inilah islam hadari yang dibawa oleh matan kita pak lah dan sekarang 1malaysiakan….semua orang boleh tengok takkan itu 1 malaysia…tobat la wei

    [Reply]

    alai Reply:

    bdak2 zaman skarang nie tk tau dosa…..2lah die….dorang nie memang dah tk tau apa akibat nya kut perbuatan mcm nie…….myb dorang nie tk de iman kut…sebab 2 lah dorang ska upload gmbr yang tk bguz2……merka nie mmg tk tau agama…..mereka hnya ska btb perkara yang tk bguz2…soe lah coz emosi tpi perkara nie memang amat memalukn kaum islam dan mereka tk berpendirian lngsung…soe sya AMT EMOSIONAL SGAT2

    [Reply]

    orangbiasa Reply:

    biasala bro…melayu tak semestinya ISLAM tapi yg pasti melayu tu tetap me layu

    [Reply]

  13. mohdisa says:

    December 31st, 2009 at 1:41 am

    ades, bestnya kalau jadi awek aku. hehe

    [Reply]

    alai Reply:

    XBEST LAH…LBH BAIK CRI YANG SOLEHAH

    [Reply]

    mohdisa Reply:

    wah…nak cari yg solehah bukan di sinilah…apo ler…

    [Reply]

    chot purba Reply:

    aku sokong……..!

  14. broSKL says:

    December 31st, 2009 at 2:50 pm

    waaaaaaaah syanteeeeeknya dia ni..tergoda i

    [Reply]

    alai Reply:

    KUAT KN IMAN ANDA K…HEEHEHEHHE

    [Reply]

  15. hilmi says:

    January 1st, 2010 at 11:07 am

    miaaww

    [Reply]

    brighton77 Reply:

    ini kucing mana lak ni…heheheh

    [Reply]

  16. kakikereta says:

    January 2nd, 2010 at 9:13 pm

    superbbbb….

    [Reply]

  17. wikwiki says:

    January 3rd, 2010 at 12:19 am

    i lyke babeh…

    [Reply]

    alai Reply:

    ya allah!!!!kmu ckp ska???bg sya perkara mcm nie dah menjatuh kn maruah adalah…kmu ckp ska!!1ish3……lbih baik kmu tobat je lah…tkj bgus tgk pic yang tk bgus2 nie….dosa bsar!!!!!ish2

    [Reply]

  18. pie says:

    January 3rd, 2010 at 7:00 pm

    ala bukannye lwa sngt..arap make-up jer tebal..kah3..

    [Reply]

    farah Reply:

    memg pn,kt luar k jer tgk,upernyer ade yg trsrok huhuhuh……….

    [Reply]

  19. maslemon says:

    January 3rd, 2010 at 7:33 pm

    ayoyo kadawale!

    [Reply]

  20. usahawah muda. says:

    January 4th, 2010 at 12:20 pm

    hehe.manjanye.tayang ape tu

    [Reply]

    aku KB Reply:

    dapat main jubo dier mesti best kan

    [Reply]

  21. mia says:

    January 6th, 2010 at 2:50 am

    ala~ni mesti gmbr peribadi dia..tp dh tersebar plak…

    [Reply]

  22. neutra mecha says:

    January 6th, 2010 at 11:18 am

    masyallah!dosa nie..sedih,

    [Reply]

    naney Reply:

    DOSA2 PON KO TGOK GK..

    [Reply]

    brighton77 Reply:

    hahahahaha…..sifat lelaki mmg camtu…:)

    [Reply]

  23. mawarberduri says:

    January 12th, 2010 at 9:08 am

    hurmm..kak nurul..

    [Reply]

  24. aBe says:

    January 15th, 2010 at 10:22 pm

    gambar dalam bilik pon nak tunjuk…… lembut orangnya. tapi tak salahkan dia. mungkin terlepas kat tangan org tak bertanggungjawab. tu yg tersebar

    [Reply]

    lily Reply:

    gmbr cm 2 x yah lea nk shre2 ngn kwn, tpuk dada tnya slera, jgn nk slahkn org lain

    [Reply]

    Rozita Che wan Reply:

    betul tu…senang citer xyah ambik terus pic2 cam ni.. kalau hilang hp pun dah jadi maslah….dah sah2 org akan upload nt…sedih…

    [Reply]

  25. wow... says:

    January 21st, 2010 at 1:13 am

    gambar pibadi ni..terlepas kat orang yang btangungjwb…

    [Reply]

  26. wikwiki says:

    February 6th, 2010 at 8:05 am

    memang segar dari ladang bro admin!!..hahaha

    [Reply]

  27. apa apa says:

    February 15th, 2010 at 4:21 pm

    tak baik sungguh org yang buat mcm ni, tak boleh pikir ke? ingatan utk semua, jangan suka2 bagi hp pada orang, kalau hp dah rosak pun, musnahkan aje, jgn trade in,jgn ingat bila dah delete semua, semuanya dah terdelete, skang ni ramai orang yg sakit jiwa, selagi tak kena pada mak,adik,kaka @ keluarga sndiri, selagi tulah orang yang sakit ni buat keje2 macam ni…pleasela..ada masa orang sakit jiwa ni, ( yang curi dan upload gambar ni)kena fikir lah,perangai macam ni memalukan bangsa sendiri.

    [Reply]

    orangbiasa Reply:

    bukan ke lebih baik tak tangkap langsung gambar mcm tu!!! tak timbul fitnah…kalau pakai tudung elok2 tak pernah dgr org fitnah kankankan?!!!

    [Reply]

    brighton77 Reply:

    saya setuju pandangan anda..jgn tangkap gmbr camni kalau xnak tersebar dlm internet.. sendiri malu lps tu…

    [Reply]

    lily Reply:

    btu2 sokong 100% ambik lea gmbr pkaian yg elok2,x hairan dh jdi trend skrg.

  28. nurul ain says:

    February 21st, 2010 at 4:15 pm

    seksinya………………..

    [Reply]

    alai Reply:

    e2lah….orang yang tk tau mlu je die bt g2…..sapa lah yang pndai2 wat hl 2 erk…..kalo nk,upload lah gmbr sndri….hish3…….beristgafar lah byak2…

    [Reply]

  29. farid says:

    February 24th, 2010 at 2:22 am

    no komen

    [Reply]

  30. aidi says:

    March 19th, 2010 at 11:05 am

    malunya. satu dunia boleh tengok. kat akhirat esok tak tau la macam mana.

    [Reply]

    "Pelik Tapi Benar,RM550 Sehari Cara Mudah" Reply:

    sama2lah kita berdoa moga kita semua jauh dari fitnah dunia..

    [Reply]

  31. axy says:

    March 21st, 2010 at 11:40 pm

    ayuhaii…err..newy Nurul mmg cun…

    [Reply]

  32. lolx says:

    March 24th, 2010 at 4:26 pm

    bkin stim laa nurul niee

    [Reply]

  33. hezzi says:

    March 26th, 2010 at 1:58 am

    dr faiz mmg stim abis la ngn nurul nie..

    [Reply]

    nn Reply:

    fkr berkali2 lah DR. F dr dunia sampai ke akhirat..

    [Reply]

    lily Reply:

    sokong2 kurang dh spruh hrga, org dh nmpk spruh.

    [Reply]

  34. anak malaysia says:

    March 27th, 2010 at 10:56 pm

    pompuan gatal cmni buat main2 blh la..hancus2…

    [Reply]

  35. detophantera says:

    April 9th, 2010 at 7:14 pm

    mengaibkan org.. kesian die.. harap ni gambar edit jek

    [Reply]

  36. aber says:

    April 20th, 2010 at 3:35 pm

    Ala bukan bogel…..tu pon nak kecoh berlambak lagi artis bogel kalu cam nie biase je bagi artis-artis nie

    [Reply]

  37. Sangap says:

    April 24th, 2010 at 3:54 pm

    Pakai seluar dalam je bebb.. boleh masuk majalah 3 ni.. buat dokumentari

    [Reply]

    zety Reply:

    apalah u nie?kalu sangap ckap r

    [Reply]

    ajack Reply:

    aku pun sangap….wakakakak

    [Reply]

  38. raudhah says:

    May 2nd, 2010 at 10:05 pm

    ni pic nurul kt umh sewa dia masa zaman study kt KUSTEM dulu2..

    [Reply]

  39. Komeng says:

    May 24th, 2010 at 9:53 am

    Uh.. kesian nye. Kepada tuan badan yang gebu ni, Sabar je lah ye. Almaklum lah dah nak DEKAT!

    [Reply]

  40. rajaidayu says:

    May 25th, 2010 at 1:45 pm

    sabar jelah nurul. dah nasib badan.tapi saya percaya nurul orangnya baik.ramai lagi artis2 kat luar sane yang seksi2 sampaikan ada yang separuh bogel

    [Reply]

  41. shana says:

    May 30th, 2010 at 4:51 am

    haish..aigo2…jgn la simpan gmba bukan2

    [Reply]

  42. orangbiasa says:

    June 3rd, 2010 at 9:23 am

    biasala..artis…kenapa kita nak sibuk bertekak, ingat bila kata org media@artis ni semua mulia?? kentot wangi??? jgn terlalu buta sehingga memandang org media@artis itu terlalu mulia!!!….diorg ni pun boleh jadi kaki minum ke, kaki seks ke… pernah tak korg terbayang artis@selebriti korg ni time bgn tido!! rasa2 lawa tak mcm masa dlm tv???

    [Reply]

  43. algojo says:

    June 10th, 2010 at 4:53 am

    AKU ADE BANYAK LAGI STOK, SAPE NAK? SERIOUS TAK TIPU, BERAPA KORANG BERANI BAYAR?

    [Reply]

    Zon Artis staff Reply:

    nak kena bayar ke? kalau mcm tu takpe la.. algojo simpan je. hee :)

    [Reply]

    Komeng Reply:

    aku sokong! saya setuju,

    [Reply]

  44. rashid says:

    June 15th, 2010 at 12:22 am

    PErkara berlaku bukan di tempat terbuka, mungkin ada pihak ambik handphone dia pastu transfer gambar…pompuan besela posing2 macam ni…huhu

    [Reply]

  45. not available says:

    June 16th, 2010 at 9:23 pm

    lar..aku igtkan bogel trus…hahaha..cam gempak je bunyi nye..standad ar tu..time die stdy kot..die budak klntan ek??huhu..boxer cam aku nye je..haha..setahu aku ar..dlu aku de g kat akdmi tv3…hmm no wonder ar sume2 pmpuan sosial…xtgk lg student dorg..haha..cam pmpuan kat videoclip candyshop 50sen..hahahaaa…

    [Reply]

  46. Pregnancy Miracle says:

    July 20th, 2010 at 1:51 pm

    kesian dia, gambar private ni, macam mana boleh terlepas ni, heran2..

    [Reply]

  47. emalin says:

    July 21st, 2010 at 1:22 pm

    mcm mn lah boleh tersebar gmbar2 dorg ni kan.

    [Reply]

    lily Reply:

    nk ikut sorg beks wrtwan 999 lea 2

    [Reply]

    chengai bay Reply:

    stuju..skrg ni org yg terlibat dlm media ni da femes cam artis gak..sbb tu bt prangai yg bkn2..

    [Reply]

  48. PutraMalaya says:

    July 30th, 2010 at 9:35 pm

    apa nk jadi

    [Reply]

  49. Rains Indrani says:

    July 31st, 2010 at 1:13 pm

    nurul..nurul…muke die cam awek aku…hmnnn…xpela nurul shuhada…jnji ko sweet cm sweet charity…ahahhhhks…

    [Reply]

  50. zoey says:

    August 30th, 2010 at 2:11 pm

    xbaek tduh2….mne taw nie gmbar curi ke…di ambil dr enset@lptop.besela lau tuk tatapan sndri ambik gmbr cmtu..lau kowang tdo bogel…ada yg cri2 ambik gmbar upload dlm nie…apa rse ble org ktuk2?lgpn awek nie lawa siut….ha3

    [Reply]

  51. p.k kedepan.. says:

    September 13th, 2010 at 4:20 am

    kn dh kantoi..tgkp pic nie utk anta kt boy die kot..xpsl2 kantoi..dalam tb nmpk cam ok jer minah nie..tp syg…pompuan baik,bialah dpt laki yg baek..kalo laki nk pic mrepek2 cmni,xkn itu nk d buat suami kot..

    nurull…nurull..

    [Reply]

  52. zul pang says:

    October 1st, 2010 at 9:22 am

    huhu..alamak kak nurul kantoi da..huhu..actlly..aku peminat setia ko..ape an daye an..huhu..dasyat2..gerek!! hehe

    [Reply]

  53. swissmit says:

    October 3rd, 2010 at 9:28 pm

    geram nyer,,tgk la masa on air kat MHI,lurah dendam dia pun dah boleh buat gua demam

    [Reply]

    bonko Reply:

    bila masa plak minah ni jd pengacara MHI? kalo tak tau jgn buat2 tau r.. kan cik nurul comel ni mengacara rncangan muzik2.. hahahhaha

    [Reply]

  54. moha says:

    October 10th, 2010 at 1:01 pm

    mesti bulu bawah panjang………hhahahahaha

    [Reply]

  55. Ayoy says:

    October 12th, 2010 at 4:05 pm

    Nurul Syuhada telah mencipta perkataan Bahasa Inggeris baru, ciptaannya sendiri – ‘What is your PERSPECTION” semasa mewawancara angkasawan dari barat/jadi hos siaran langsung perkahwinan Sheikh Muszaphar Syukor baru-baru ni. Malunyerr.. !!!

    [Reply]

  56. ayin says:

    October 23rd, 2010 at 9:53 pm

    awek ku,npe seksi sgt ni..nt abg mintx clash kang..

    [Reply]

    bonko Reply:

    kalo aku le, seksi sgt yea…abang nk mintak ehem2…. br betul

    [Reply]

  57. dean says:

    October 23rd, 2010 at 10:15 pm

    Salam…
    Hyew taw plak ckap psal phala n dosa nie..?? yg kownk duk ngata n komen kt blog nie x dosa kew? lg satu, pe la manusia skunk nie suke mengaibkan ownk laen.. benda mcm nie x leh pcaye n x sahih..de ke kownk sume tgok di brpakaian mcm nie dalam situasi sbnar???? pe daaa…

    [Reply]

  58. yiin says:

    October 28th, 2010 at 9:04 pm

    hati2 ngan gambar yg anda ambil

    [Reply]

  59. cascd says:

    November 6th, 2010 at 3:10 pm

    bahaya…jika boleh, elakkan upload gmbar2 cmni kat blog…boleh dikatakan mnjatuhkan mruah sseorang..jika luar ngara, pasti court jawabnya..

    [Reply]

  60. nanako says:

    November 20th, 2010 at 1:22 am

    Masya..sama seperti cascd,sy berpendapat tdur perlulah diupload gmbr seperti ini di dalam blog2 hiburan spt ini..bukan shj boleh menjatuhkan maruah org yg terlibat,tp fikirkan kesannya kepada keluarga beliau..n gmbr2 di atas bukannya dia sebarkan sendiri secara ‘sengaja’..tidak perlulah terus mengutuk,mengecam atau memandang serong dgn seseorng itu hanya dgn sekali lihat shj kepada gmbr2 ini..sah2 kelihatan gmbr ini di dlm rumah/kolej etc dan sdh menjadi kebiasaan utk kita berpakaian sebegitu di dalam rumah..tidak perlulah terus mensterotaip org ye..

    [Reply]

  61. sje je says:

    December 14th, 2010 at 11:36 am

    mlas la cite klau dh pndg peha 2… smart kot

    [Reply]

  62. dukeoforange says:

    December 16th, 2010 at 2:40 pm

    Nurul ouwh nurul!~! u r so hot!geget nih musti kulit putih jd pink…kecunan mu membuat aku tirgoda n tirkichiwa….dapek kek den nih den ghatah2 ipong2 socukup2 ghaso 30hari 30malam tak kuar bilik….ehehehe

    [Reply]

  63. safleyadmad says:

    December 23rd, 2010 at 8:40 am

    akhlak tak seindah nama. malang cekali ibubapa yg melahirkan kamu!

    [Reply]

  64. LILY BRDURI says:

    January 2nd, 2011 at 4:10 pm

    MAN JADDA WAJADA WAMAN ZARO’A HASODA

    [Reply]

  65. pearl says:

    January 6th, 2011 at 10:34 pm

    aku suka nurul ni…..

    [Reply]

  66. isap jgn xisap says:

    January 10th, 2011 at 1:01 pm

    nmpk sgt mcm disuperimpos kan

    [Reply]

  67. Siti Sifir says:

    January 12th, 2011 at 10:28 pm

    lantak ko laaa…

    [Reply]

  68. Aku_lah says:

    January 13th, 2011 at 1:42 pm

    Korng nie jgn la dok kutuk2 sgt… Mcm la sendiri xpnh ambik pic mcm tu.. nsb dia xbek jer sbb pic dh telepas ke intnet.. Ikut kn byk lg bdk2 kte pnyer pic mcm tu kt intnet.. sme2 la kte renung2kan

    [Reply]

  69. Aku_lah says:

    January 13th, 2011 at 2:24 pm

    korng nie sudah2 la kutuk2 tu.. buat tambah dosa korng jer.. mcm la korng xpnh ambik pic sndiri mcm tu.. nsb dia xbek jer sbb kluar intnet. lgpn byk lagi bdk2 kte begmbr mcm tu dlm intnet..smoga lbih berhati2 lain kali. renung2kn la.. 

    [Reply]

  70. raymie says:

    January 13th, 2011 at 7:52 pm

    hargh..pelik la..tp,kebnyakannye artis,sume nk tunjuk belang,tunjuk seksi,posing kasi mati..cba la pakai gambr brtudung.dlm tv.lembut,comel,baik,sopan,..luar tv.tudung kasi bukak,hati jd liar,baik jd nakal,sopan jd#@#%@%^@%…tobat le cepat..dunia ni x lama mane pn.bnyk tnda dh kuar..

    [Reply]

  71. gila dunia says:

    January 26th, 2011 at 4:04 pm

    Calon isteri ‘CERDIK’ dan ‘SOLEHAH’…..rebutlah sebelum disambar org lain..klu rasa MAMPU DIDIK, didik la gadis intelek(?) ini…smoga anda menjadi jejaka bertuah jika dia menerima nasihat dan teguran sang suami..anyway, semoga Allah memberi hidayah kpd kita semua…amin..

    [Reply]

  72. kotey says:

    February 6th, 2011 at 6:01 am

    aku dah guna gambar ni buat melancap…

    [Reply]

    remosasa Reply:

    bgus2, aku pun nak wat modal lancap jugak ni

    [Reply]

  73. kingpilaf81 says:

    February 8th, 2011 at 4:22 am

    owh nooooooooo…………….this is bad.actualy,a sad one for herself….miss nurul,bertaubatlah.sebelum terlambat

    [Reply]

  74. jehan says:

    February 8th, 2011 at 3:56 pm

    camne leh kamtoi ni. hihi. sekali dh telopeh…. abis la jadik bahan

    [Reply]

  75. salihin says:

    February 9th, 2011 at 1:33 pm

    Biasa jerlah gambar mcm ni… ahaks…

    [Reply]

  76. putra says:

    February 9th, 2011 at 7:47 pm

    takkan nurul syuhada tu ada kerusi plastik kat dalam bilik dia…top host mcm tu patut tak pakai kerusi plastik… foto ni macam tipu jer…

    [Reply]

  77. nurul ain says:

    February 19th, 2011 at 3:05 pm

    hai akk….kite nieyh pompan so kne la jge maruah 2 skit…jgn smpi orunk yg tngok gmba akk 2 pown t’babit dpt dose jgk…ish3…

    [Reply]

  78. MrSassy says:

    February 19th, 2011 at 10:08 pm

    WOW !!! U.. LA..LA !! Leh Test ? (^_^) hehe

    [Reply]

  79. LoveHer says:

    February 26th, 2011 at 1:33 pm

    I love her.. what a hot babe

    [Reply]

  80. wan says:

    March 4th, 2011 at 7:39 am

    ksian nurul….sape lh krja nie…

    [Reply]

  81. wan says:

    March 4th, 2011 at 7:41 am

    sape pny krje lh nie…nurul sabar jak…

    [Reply]

  82. burung camar says:

    March 11th, 2011 at 9:09 am

    aperler sangat gambar mcm tu, bagi sy itu biasa je mungkin tu gambat masa dia duk kat umah je bukan depan org ramai. Kalau adik anda atau isteri anda pakai mcn tu kat umah anda nak kecoh juga ke. hahaha lawakler anda smua cubaler rasional skit. Sikit2 nak gempak

    [Reply]

  83. abe says:

    March 16th, 2011 at 3:12 pm

    sdap nye klo dapat

    [Reply]

  84. lanz says:

    March 21st, 2011 at 7:11 pm

    MUKANYA SEIRAS PRETTY ZINTA ,PELAKON BOLLYWOOD PUJAANKU….

    [Reply]

  85. ateh says:

    March 27th, 2011 at 5:56 pm

    ape ape pn,nurul mmg lawa…..

    [Reply]

  86. ammar says:

    March 29th, 2011 at 8:36 pm

    biar pon x bogel tp stim tau

    [Reply]

  87. aina says:

    May 7th, 2011 at 4:46 pm

    nape la bdoh sangat owg yg upload gambar nie…..bahlul _______ bodoh…cuba kalo aq upload video dia tngah mandi telanjang bulat….dia nak terjun bangunan dari tingkat 13 pooon aq x kisah….bru dia dpt rsekan brtapa malunye nurul ain…….

    [Reply]

  88. koknah says:

    May 12th, 2011 at 6:20 pm

    alhamdulillah…..elok pun x jadi ngan dr. faiz.

    [Reply]

  89. liz says:

    May 13th, 2011 at 11:17 am

    macam gambar masa kat hostel je..gambar masa belajar dulu kot..amik gambar pun guna handphone..then handphone hilang..then orang yang dapat handphone dia upload kat tenet..

    [Reply]

  90. cak cak.. says:

    June 23rd, 2011 at 2:44 am

    sian dia, YA ALLAH KAU TUTUPKN LA KEAIPAN BELIAU….DN KAU AMPUNKN LA DOSE BELIAU SERTA ORANG YANG MENGAIPKN BELIAU….SESUNGGUHNYE KAU MAHA PENGAMPUN… AMINNNNNNNNNNN……………

    [Reply]

  91. COMBOX says:

    August 13th, 2011 at 3:15 am

    nURUL!.. LOVE U..
    ko lar idola aq nurul..
    tp rugi jg aq xnmpk gmbr seksi ko 2…
    melepas aq weeee

    [Reply]

  92. syikin says:

    June 12th, 2012 at 7:52 pm

    wei,kowg dak baik noh dok ngate kwn artis kite nurun syuhada tue hah

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D