(Gambar) Fasha Sandha Berbikini Di Bali

Sunday, January 9, 2011 15:56
Posted in category Gambar, Panas

GAMBAR FASHA SANDHA BERBIKINI DI BALI

Woot! Mahu terkeluar biji mata ini menengok gambar Fasha Sandha kat atas tu. Nasib baik sampai paras tu je. Kalau full body? Huhu..

Seperti emel yang dihantar kepada kami, gambar Fasha Sandha yang seksi berbikini ini adalah gambar yang diambil sewaktu dia bercuti bersama rakan-rakannya kat Bali pada penghujung tahun lepas. Tarikh tepat tak pula diketahui. Tapi ada yang cakap sempena sambutan tahun baru 2011. Entahlah.

Apa-apa pun, tarikh tepat itu tak penting. Yang penting, ada beberapa lagi gambar Fasha Sandha sewaktu dia bercuti di Bali kat bawah ni.

GAMBAR FASHA SANDHA BERBIKINI DI BALI

GAMBAR FASHA SANDHA BERBIKINI DI BALI

GAMBAR FASHA SANDHA BERBIKINI DI BALI

GAMBAR FASHA SANDHA BERBIKINI DI BALI

Psstt: Kalau bosan, kami layan blog ni -> www.zonbebas.com

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

109 Responses to “(Gambar) Fasha Sandha Berbikini Di Bali”

  1. farah says:

    January 11th, 2011 at 12:03 pm

    kalau fasha sandha memang dia suke cam tu..hehe

    [Reply]

    roslan Reply:

    walau apa pun mereka buat semua tu menjelas kan mereka ini tidak faham apa itu agama islam..atau mereka langsung tak belajar agama islam..apakah orang yang mendirikan solat akan berbuat perkara sebegini.. yang jelas mereka mereka ini memang tak nak ambil tahu balasan yg akan allah bagi di akhirat nanti..

    [Reply]

    alipo Reply:

    betul tu fasha sandha langsung tidak fikir azab dar allah,cuba bayangkan semasa dia berpakaian macam tu nyawa dia dicabut,nauzubillah bertapa hinanya kita mati dalam keadaan yang mungkar dengan perintah allah..mungkin fasha sandha tidak mendapat didikan agama yang secukupnya dari family..sampai mak fasha tdak kisah dia berpakaian sedemikian

    [Reply]

    dek non Reply:

    pas2 maknye bleh plak ckp “saya xnak la org pk yg saya xpandai bg didikan agama kat anak saya” kalo dh mcm ni,mmg trg2 la ko tu kurang bg didikan agama,kalo cukup didikannya xjd mcm ni..dh mcm artis barat dh..kalo muka lawa xpe,setakat nasi lemak 20 sen tu xpyh tnjk la,simpan utk abg J—I ko tu

    sani Reply:

    betul tu !!!!muka je lawa hati tak lawa langsung

    lydia Reply:

    saye non muslim,bile tengok seseorang mlayu perangai macam ni.. x taw nak ckp pe? i hope.. jagn smpai bangse luar in chines ,indian,punjabi,orang asli,sabah,srwak pndang rendag pad agame ni.. muslim is agame suci…
    remembe that fasha!!!

    [Reply]

    alipo Reply:

    btul tu sudah terang lagi bersuluh yang mak dia xbg didikan agama yg secukupnya,buktinya mak dia bgtau yng dia dan sekeluarga pernah g holiday dekat phuket,n mak dia cakap fasha pn berpakaian macm tu(berbikini) dan xmasuk pulah surat khabar kerana kami xambik pic..nampak sngt mak dia ni xbg didikan agama..da lah tu fasha sendat taubat ar selagi bdan xdikandung tanah…

    [Reply]

    ket Reply:

    ha…. sy sokong semua di atas.. terang lg tersuluh kebodohan dn kejahilan satu keluarga.. hurrrmmmm.. masyaallah.. ibu bodek anak rintik.. memg sah la “mama” x bg didikan agama secukupnya, tp nmpk gaya bukan x cukup, mcm x bg lansung ja didikan agama, qasanya “mama” pon x cukup kot.. mama ja pakai tudung.. kt anak leh lak kata ” kalau kt malaysia ni sy x bg la dia berpakaian mcm tu, tp kalau kat luar x kisah la..” hohoiii.. agak2 la makcik oi.. anak makcik islam k malaysia ja ka.. keluar dr malaysia dh x kisah xnk pakai pape pown.. hurrmmm… nauzubillah.. mintak simpang malaikat 44 jgn jadi mcm ni dlm keturunan aku nnti..

    [Reply]

    alipo Reply:

    tu ar pasal mak dia ingat anak dia tu islam dekat malaysia je ke..yg perlu dijaga ar konon..tpi adab susila lgsung xjaga xmlambgkan islam yang sebenar,hanya islam berasakn keturunan..harap2 jauh ar kita dari perkara yg macm ni..aminn

    shaifuddin Reply:

    mak fasha lg truk time bujang2 dlu. jd tak heran ank pn turut sma kurang hajar

    phoenix Reply:

    kmu org tiaa hak mhu mnilai dan mnghkum org lain…setiap mnusia ada kelemahn dn klbihan…semmangnya..tiada org d dnia ne sempuna dn x bt dosa…kn…knpa dlm kes fasha ne kmu org mw mnylahkn ibu bpanya…andai kmu di tmpt fsha,kmu xtw ka btpa skitnya ati…sya ckp bgini bkn krana sy mykong pa yg tlh fsha bt..sprt sy ktakn ..mnusia mna yg xda dosa..knpa prlu mengaibkn org lain sdgkn kta ne bknny bgus sgt..kn….

    [Reply]

    muslim Reply:

    pheonix,ko agla bodo ko tw x.mmg la mnsie x lri dri dose xp ptot kew kite sdri yg cri dose?..dose tu jlz lg bsuloh..n stu lgi,fasha sanda sdri yg aib kn dri dy dpn owg amai dgn pkaian x ckop kain.mmg kite ney bkn bgs sgt,xp ko kne pham dakwah tu di tuntut.cam owg kafir msok islm gak,wlpn bru msok islm xp dy dtntut utk bdkwh pde kwn2 dy bkn islm utk time islm.kau nk psoalkn hkm ttp aurt?msih awl utk ttp aurt?boley kew ko kte kt mlaikt maut 6t,tgu jap,jgn amek nywe aqo lgi..boley?

  2. tendou says:

    January 12th, 2011 at 1:57 pm

    Alahai… nape la x tunjuk fasha yg full body nyer.. nk gak tgk tetek dia besar mana.. pepet dia gebu ke x.. :-P

    [Reply]

    roslan Reply:

    betul tu.. kalau nak cari publisiti hangat.. tunjuk la semua.. kalau setakat pakai coli dan seluar dalam dah biasa tengok.. cuba la bogel.. mesti meletup punya..

    [Reply]

    ati Reply:

    betul gak tuu.. lagi bagus kan !! biar nampak semua.. senang laki tak yah la kawin ngn die. dapat tgk pon da sedaapp !! 

    [Reply]

  3. aku says:

    January 12th, 2011 at 11:48 pm

    kalu dia blakon film blue pasti laris macam pisang panas pas tu mati besok lagi panas kena siksa.

    [Reply]

    ririn Reply:

    mmg bagus statement ko… kelasssss gitu!!!

    [Reply]

    zam Reply:

    melancap bayangkan tetek fasha…arghhhh…stim gak tgk tetek fasha

    [Reply]

  4. wild tenggiri says:

    January 13th, 2011 at 5:11 pm

    ini la orang melayu bkan orang islam ….

    [Reply]

    pocik Reply:

    tui setuju tu……..
    kepada pihak bertanggungjawab…………tlng…..lah ambil tindakan………..
    kita nie dh semakin lalai………..
    kalu pemimpin wat tk tau………….
    jd maslah 6ti……….
    klu negara d timpa benca or pe pe pe……….
    jgn slahkan ssiapa……….
    jom……boikot artis2 yng tk bertamadun……….

    [Reply]

  5. upin says:

    January 14th, 2011 at 12:32 am

    cian fasha..tetek die kecik je x mcm yg mber die pnye..sama la mcm bntut die..tpksa tonggek lebih nk bg nmpk mcm bsr..lgsg x stim gua tgk..wawawa.

    [Reply]

    sempoi Reply:

    giler kentang la…,aq punyer lgi besar…,hahaha

    [Reply]

  6. tarbus says:

    January 14th, 2011 at 8:28 am

    akhirnya malaysia akan ada seorang bintang sepopular maria ozawa…. hahahah… 

    [Reply]

    mawar berduri Reply:

    haah,,,,, Maria ozawa Malaysia..
    hebat ko fasha…. Tahniah

    [Reply]

  7. anon says:

    January 14th, 2011 at 1:40 pm

    how can u guys be so dumb in saying she has no education in islam and etc? if u guys go to anywhere in overseas, u can see a lot of malaysians are far more worst than just a picture of her in bali wearing bikini. besides, in kl is just enough to the girls fucking around even they are wearing tudung. so she just wears bikini for a holiday. what do u guys care it so much? as if u guys has a lot of good morals in you. why do u have to commented on such silly thing?  

    [Reply]

    pink Reply:

    you r dumb..lol!! she is a real bitch!!..u too!! either in oversea or malaysia..if u r muslim..u have to cover it!! stupid people..~this is not a silly thing..this is a very big issue..ni la dunia akhir zaman..bnda besar camni,ko bleh kate silly thing??..bongok..

    [Reply]

    muslimah Reply:

    ala pink… anon tu bukan islam so xde gune nk gaduh ngn dia. dia bukan tau pon psl islam. kalo lyn org bangang cmtu wat bazir mase je hahahahahhaha…

    [Reply]

    zzz Reply:

    perbaharuilah iman kamu…

    miraedora Reply:

    alahai anon..xyahla ko ckp org putih kalu cme nk tunjuk yg ko tu lbh pandai dr org len..org len tau ckp org pth la.org len yg pakai tudung tp brzina pon salah dan terkutuk.bkn brmakna kita kutuk fasha sandal semata2 tp x endahkn bnd len.cuma bezanya si fasha sandal ni kn artis (trkenal plak tu..) dia bleh dikatakan jd contoh n ikutan peminat2nya trutama muda mudi zmn skrg.kalau dia wat cmni jd mcm dia makin mnyebabkn remaja skrg makin xbrmaruah.yg ko pon jgnla jd bongok..wat pe la kalau brjaya dlm pelajaran & kerjaya tp x brjaya jg maruah..aku rasa mana2 agama pon x galakkan kaumnya brpakain seksi n brgaul bebas…kn3…

    [Reply]

    demon Reply:

    fasha sandal or sundal? anon tu pengikut setie fasha kot

    [Reply]

    phoenix Reply:

    sy smpati dgn kmu…cz cra kmu ckp n mngutuk fsha mcm x da education ja…kesian……..

    [Reply]

  8. agis says:

    January 14th, 2011 at 7:36 pm

    biasala artis klu xsexy bkn nama dia artis…setakat berbikini 2 bg fasha xde ape2 pn…dia peduli apa org nk ckp..janji dia sng…tp dia lupa yg kesenangan 2 dari mana dtg????klu da sexy cm 2..adakah dia solat 5 waktu?kesian kt ibu bapa dia….sama la artis lain..jap pkai tudung…jap xpkai tudung..tp dpn org dia la lemah lembut…p je haji or umrah…tp balik cm 2 jer..seolah2 p mekah utk jln2…

    [Reply]

    alipo Reply:

    betul tu bukan nak gi haji/umrah tapi seolah2 ingin menunjuk2..ingatkan g mekah leh ar berubah n bertaubat bila tgok rumah allah yg tersergam indah..tapi balik malaysia ampeh..

    [Reply]

  9. fuksyya says:

    January 14th, 2011 at 9:07 pm

    Ala mak die x ksah,ini baru fasha,kalu mak dia bole pgsan woi…berdaki!!

    [Reply]

  10. org baek says:

    January 14th, 2011 at 9:56 pm

    pe r fasha..bngong tol…nk mnx maf kat org watpe..minx maf kat tuhan r..baek xpyh ngaku islam..

    [Reply]

  11. anonymous says:

    January 15th, 2011 at 8:40 am

    fasha, fasha .. muka mmg tak tahu malu . tahik!

    [Reply]

  12. wonen no cry! says:

    January 15th, 2011 at 12:48 pm

    OMG!!! Minta smpang le para suami tgk gmbar2 ceng gini…die x tahu ke perbuatan die tu laknatullah.. 

    [Reply]

  13. amy says:

    January 15th, 2011 at 6:27 pm

    hiss dah la tu..kesian dia ..macam – macam orang kutuk dia. Sebenarnya ramai lagi artis malaysia yang pakai bikini..yang korang memang tak sangka pun ada..tapi dah nasib..asyik fasha je kena..balik-balik dia…kesian la babe..bagi la dia peluang…Dia seorang yang berbakat..Janganlah sampai perkara macam dia tertutup periuk nasi dia pulak.

    [Reply]

    farah Reply:

    Berbakat xbmakna perlu tayang tubuh yang allah anugerahkan tue..tak dinafikan memang ramai lagi artis malaysia yang suka tayang tubuh ‘cantik’ mereka tu tapi si fasha nie mcm suka jer diri dia dikontraversikan.. agaknya dia nak orang kenal dia mcm tu kot, blh la anak cucu dia bbangga nanti..huhu..

    [Reply]

    anti fasha Reply:

    buat pe la ko nak kesian kat sengal sekor ni???
    ntah2 dia saja buat cenggitu utk tarik publisiti murah…selama dia ada kt dunia seni ni, baper byk dah kontrovesi murah dia buat?!
    rampas laki org! clubbing! mabuk! ganja! gaduh! meroko! blue film je xde lagi…lepas2 ni aku tak heran kalau kuar ble film dia plak…minah sekor ni patut dihapuskan jer, artis mcm ni la jadi ikutan anak muda skang dah ramai yg terjebak ke gejala sosial yg melampau xde batas sudahnya bayi dibuang tepi2 jalan tau! kenapalah kerajaan mesia ni sengal sgt, nama je negara islam! kalau kt arab dah kena rejam pakai batu sampai mati ni….

    [Reply]

    miraedora Reply:

    artis lain x brbakat n trkenal mcm fasha sandha.kalau ade artis len yg top cm fasha sndha tp wat cmni pn org kutuk gak..aku kesal sbb aku dulu peminat dia.respect kt dia coz dia brbakat bsr.kenapa jatuhkn maruah sndri beb…sekali dua aku kesian,ingat dia kana fitnah.tp skrg dh terang lg nyata.kenapa x kekalkan nama baik tu??..umor pon dh makin tua tp akal makin pendek…alahai…..

    [Reply]

    pipitrendah Reply:

    yelah.memang dulu wa minat sgt kat dia tapi skrang dah kendur teruss. sayang bakat dia

    [Reply]

    amy Reply:

    Aku rasa dia ni jenis yang lambat matured..bila tiba masanya for sure dia akan berubah..sekarang ni dia just nak enjoy..Pakai bikini kat tepi pantai tu memang la salah..tapi at least itu pantai ..Bali pulak tu bukannya Malaysia..But memang la hukum agama tak kira tempatkan..A’way Come on la.. don’t say that you are perfectionist…Kalau korang nak bising..bising je la kat majalah mangga tu..lagi giler teruk…Aku pernah nampak macam mana dia layan peminat-peminat dia..baik babe..That is reality! Budak-budak sekarang tak macam zaman 90an dulu…nak terpengaruh dengan artis-artis M’sia. Diorang sebenarnya mostly influenced by materials in astro and internet as well.

    [Reply]

    artiQuz!! Reply:

    wtpe nk sanjung die…. dpn ko die lyn la peminat die elok2…
    tkt peminat lari la kate kn…. setakat lyn peminat cm x menjamin
    syurga la….

  14. blackSAGA says:

    January 15th, 2011 at 7:56 pm

    dunia di akhir zaman………mcm2 boleh b’laku….salah satu dr nya semua ni la…

    [Reply]

  15. maya says:

    January 15th, 2011 at 9:52 pm

    kalu elok x pe jgak ni alahaii ciputtt
    baik bogel trus….

    [Reply]

    artiQuz!! Reply:

    btl 2…. bogel je… tyg kt sumer org…. bodoh btl die 2…
    myamah ak dgr nme die…

    [Reply]

  16. suha says:

    January 15th, 2011 at 11:08 pm

    ape nak jadi la org zmn sekarang nieeee….

    [Reply]

  17. anne sarah says:

    January 16th, 2011 at 8:45 pm

    Mari kite  sama2 bdoa moga Allah bukakan pintu  taubat pd die. Jgn kerna khilaf org lain kita jd umat  yg ska mghukum & mgumpat kerana itupun jua adalah dosa2 besar.renung &fikirkanlah..

    [Reply]

    jaja ramli Reply:

    bgus! ini y pling ak sokong…sbb….kite manusia xkn pnh lari dr kesilapan kn…n kte pulak diwajibkn utk saling tegur menegur..bila kte menegur haruslah berpada2, jgn lah smpai kte pon sama2 dpt dosa…dosa pahala kerja Tuhan, bkn kte y ade hak utk mghukum…y penting, kte doa semoga dia berubah..itu jekk…bkn terus mencaci…setiap cacian akn mdpt dosa dan scara sulit, cermin2lah diri kte jgk dgn apa y kte ucapakn tu.. :P

    [Reply]

    artiQuz!! Reply:

    msti ko minat gle kt die kn….
    tp ak stju ngn ko….
    harap2 minat bodo 2 sedar la…

    [Reply]

  18. amieza says:

    January 17th, 2011 at 12:42 pm

    fsha ckp dia sedih sbb jejai ikut nora g jepun tuk menyambut ary jadi anak yer…apa msalahyer fasha?kan jejai ayah kepada ank nora..xda salahyer jejai ikut sekali..walaupon diorg dah berceraii tapi diorang ad ank…ank 2 adlah penyambung silaturahim antara mereka…haii lah fasha nape lah jdi mcm 2 sekali??
    kepada sayzawani kalo xsilap lahh….anda sebenarye bkn kwan yang sejati huhuhu sbb anda pon nk publisiti gak kan..?tapi publisiti murahan!!!sangup anda mkn kawn anda sediri…apa2 pon artis skunk dah bnyak berubah…yang baik jadikan tauladan yang buruk jadikan pedoman….

    [Reply]

    zira Reply:

    entah..ko 2 dh la perampas laki owg…

    [Reply]

    zia Reply:

    yang buruk jadikan sempadan..

    [Reply]

  19. amieza says:

    January 17th, 2011 at 4:23 pm

    ermm nape erkk dengan artis2 sekarang makin seksi……mcm artis hollywood lah plak…ish2 fasha xsangka lak u dah jji xnk buat mcm 2 lagii…tapi buat jgokk…..natah lahhhh…jejai u dah fikir masak2 k nk jadikan fasha sbgai isteri u?

    [Reply]

  20. khairul (balok) says:

    January 17th, 2011 at 8:15 pm

    tobat tak wat bini…

    [Reply]

  21. hai says:

    January 18th, 2011 at 6:01 pm

    ban je budk fasha ni.. jgn bg kuar kat media.. artis cmni la jd ikutan muda mudi.. tak hairan la klo moral budk2 skang ni makin teruk.. contoh dpn mata je

    [Reply]

  22. baik says:

    January 18th, 2011 at 9:16 pm

    giler r kau fasha..aku rse kau ni xckup didikan kot…yela,mak kau pun sma brsubahat..mak n ank sma je…sdar la ckit,kau x thu ble2 mse je Allah leh trik nyawa kau……

    [Reply]

  23. pupet says:

    January 18th, 2011 at 11:16 pm

    dah terlambat mohon maaf masyarakat dah nampak dan menilai semuanya .. to live is to die

    [Reply]

  24. Serie C says:

    January 19th, 2011 at 9:31 am

    ala biasa la bende2 cam 2..xkan x tau kot mak dia pun komen x ksah pakai cam 2 masa brcuti kat phuket x masuk akhbar pun. kuang3x

    [Reply]

  25. getahpemadam says:

    January 19th, 2011 at 7:10 pm

    inilah namanya PELAKON. Bakat ada….rupa pun ade…tp MORAL hancusss. kalau benda yg asas dalam hidup pun dah habcusss apatah lagi akhlak n akidah?? Semoga Allah memberimu hidayah utk menjadi muslim yg sebenar…Ameeeennnnn

    [Reply]

  26. oren says:

    January 20th, 2011 at 3:11 pm

    Orang yang suka MENGATA orang lain DOSANYA lebih besar daripada orang yang melakukan kesalahan. Seelok-eloknya ambil lah iktibar dengan kesalahan orang lain supaya tidak berlaku pada diri sendiri..

    [Reply]

    jaja ramli Reply:

    bgus2…sokong!!! ;D berhenti lah dgn cacian korang ni….sakit hati membaca nya ble tpkir kn y kte sume manusia biasa, bkn maksum mcm Rasulullah…y penting bdoa lah…n cuba ubah dia…kalu terus caci pon bkn dpt pape hasil positif, ag mkin terok ade la…

    [Reply]

  27. entohhlerr says:

    January 21st, 2011 at 11:46 am

    Memang fasha dan rakannya yg lain membuat kesilapan..dan manusia tak lari dari kesilapan..kita jua tak lari dari kesilapan…jadi tak perlulah kita menghentam seteruk-teruknya seperti kita ini mulia – mudah2 jer kita bagi pahala kat dia- . Lebih baik kita berdoa semoga Allah memberi petunjuk semoga menghayati islam sepenuhnya dalam kehidupan. Tak sempurna iman seseorang kalu tiada rasa kasih dan sayang sesama insan. Kali ini aibnya dibuka sebagai ujianNYA pada kita… Ingat kita juga ada aib yg kini masih lagi Allah simpan…apa reaksi kita jika aib kita dibuka. [sempurnakah kita jika bertudung tapi nampak rambut, berlengan pendek, seluar / baju ketat, atau berseluar pendek ketika bermain bola].

    [Reply]

    lieya Reply:

    Al0rh,,,mang r t0l pew yg awk kp 2,,,but yg awk p0wn cmew g ng0k2 pic ie 2 cume y?????2 ukn kew cpr0h dry d0ce 2?????????cng cite,,cme2 d0ce,,,

    [Reply]

  28. TURTLE says:

    January 21st, 2011 at 11:52 am

    Bersetuju atau tidak bagi saya….MELAYU DAN ISLAM HARUS dipisahkan, kerana 90% MELAYU tidak mengikuti ajaran2 ISLAM dalam segi AKIDAH dan menutup AURAT akan tetapi lebih berminat mengalahkan BANGSA lain dan suka MENELANJANGKAN BADAN DAN HATI mereka…..so, MELAYU SELALU LUPA DIRI sebenarnya….

    [Reply]

  29. jos says:

    January 22nd, 2011 at 2:05 am

    fasha sanda tu elok tukar je nama tu….FASHA SUNDAL!!!!!!!

    [Reply]

    setan merah Reply:

    dahhh asik belakon asik kena rogolll jee…rupanya mang suka kena rogol kat luar..wakakakakak

    [Reply]

    artiQuz!! Reply:

    btl2…. mmg watak mgsa rogel 2 serasi ngn naluri die..

    [Reply]

    haty panas !! Reply:

    fasha uh mmng .. klau ley sume watak p0wn dye nk ambik .. cube la 0wang ambik fasya blak0n watak pgi haji kew , sembahyang kew .. kn el0k tu .. asyik watak jhat jew yg dye dpt .. ptut la setan p0wn hasyut dye … t0bat2 la cik fasha .. pgi la wt smbhyang kew .. kn el0k t0o , jngn nk jdi pmpuan liar sngt .. kite0wang sume nie nk nasihat jew .. klau x nk dngr .. trpulang laa yee .. k tata .. :P

  30. Nizam6281 says:

    January 22nd, 2011 at 12:05 pm

    Asal Muka pon kena blurkan =.=’

    [Reply]

    Azizwan Reply:

    ntah ler.. teman pun tak tahu.. keh3

    [Reply]

  31. jerangkung malam says:

    January 24th, 2011 at 5:13 am

    Nak heran apa nya,…nama pun celebrity,…itu dah kerja dia….soal agama…itu baka jer….bangga la tu gambarnya di tonton ramai…….malu?…..mana ada perkataan malu ..itu yang nampak dalam gambar,….yang tidak dirakam….cammana tak tau lah… siapa yang ada anak….ingatlah jangan jadi macam tu….didik dengan agama yang cukup dan sempurna…asuh dari awal lagi jangan sampai terkenal dengan cara macam ni…….

    [Reply]

  32. setan merah says:

    January 28th, 2011 at 1:04 pm

    tkde le beso manaaa nasi lemaknya….kecik nye malu nk tgk..hehhehehe ngokngek tul la budak ni..tkbleh nk stim langsung lerr tgk…huhuhuhuhu..bodoh tul si jejaiii

    [Reply]

  33. (Gambar) Chinta Hair Saloon & Beauty Kepunyaan Fasha Sandha | Zon Artis says:

    February 5th, 2011 at 11:55 am

    [...] lupakan seketika gambar Fasha Sandha yang seksi berbikini di Bali dan kisah putus cinta’nya dengan Jejai. Kali ini kita layan pula gambar sekitar Chinta Hair [...]

  34. luna ayien(fatin nadia) says:

    February 7th, 2011 at 9:21 am

    gler ko nyah . . .nsib ak mnat ko . . . lw ta mnt ak da lme anta ko at mesir bb kom 2 kne pki  jbah klwar . . .bia tt0p ckt kmluan 2 . . .bikib pnas sja …. .haha

    [Reply]

  35. mat says:

    February 10th, 2011 at 11:28 am

    buat la fasha oi lubang kubur asing asing …kami ni pun bukannya baik sangatttt sama la kitaaaa ha ha ha ha

    [Reply]

  36. awex aiman(sg karang pntai) says:

    February 10th, 2011 at 2:24 pm

    t0y t0o .. langsi k0 sha .. lao nop bgel , bgel ja .. xpyh pkai bkni .. xmnt0p ah doo .. hahaha .. lngsi lu … ble awu nop mmpos .. srbut alam ja .. adoyai … koya comey .. lawa ag aq dr q0 .. hahaha .. >>> PDA KWN2 SME ADD LAA AYE YEP AT FB .. (IZATY DOMEY) ok … lepbiu alll ..

    [Reply]

  37. moffi says:

    February 13th, 2011 at 10:40 am

    fasha sanda seksi layan VVip je….aku suka tngok dia punya bodyyy….awat xada gambar panas dia mcam wan noorazlin bru meletop………..

    [Reply]

  38. EXORA says:

    February 14th, 2011 at 3:19 pm

    Saya nk tegur dan berkongsi pendapat sjer..Wahai FASHA, ingatlah tuhan,..ko perempuan,ada maruah,harga diri..Xmalu tgk gambar2 ko.Ingat zaman skrg ALLAH S.W.T bayar ” CASH” sajer kpd umat2nya apabila berlakunya dosa…Skang ko hebat,esok lusa ko tersungkur…Kiter tgk zaman kegemilangan Fasha akan berakhir…..

    [Reply]

  39. myra says:

    February 14th, 2011 at 9:00 pm

    pliklh…dy law blakon some best n bek2..
    p np at lua len lak cte???

    [Reply]

    ekin Reply:

    yesss,,btol tuuu….bnyk sngt sngt lk tuuu

    [Reply]

  40. dayang says:

    February 21st, 2011 at 1:49 am

    lau org isalm 2.buat le cara owg isam..

    [Reply]

  41. liz lisa says:

    February 23rd, 2011 at 12:18 am

    cara org islam bukan cari kesalahan manusia lain @ mengumpat-ngumpat…lg teruk kalo org semua dah salah tentang konsep islam..kesian sangat,,,

    [Reply]

  42. liz lisa says:

    February 23rd, 2011 at 12:25 am

    siapa manusia untuk menilai manusia…kalo mana yg xsedap mata memandang tu jadikanlah sempadan..yg baik jadikanlah tauladan….adalah lg baik kalau doakan mana2 saudara kita yg tersesat tu kembali kejalan yg lurus…ni tidak….bila org buat baik nak mengata..buat tak baik..lagilah mengata-ngata sampai tak terkata…..tak apalah…mungkin mereka-mereka yg banyak bg penilaian tu bakal ahli syurga kott..maklumlah..manusia sempurna kan….tak pernah buat dosa…macam kain putih..ALHAMDULILAH…apa pun..disini kukirimkan doa agar Fasha Sandha akan jadi manusia yg lebih baik di masa hadapan….

    [Reply]

  43. baikngat ke says:

    March 11th, 2011 at 3:17 pm

    ni la klu kowang nk th Islam hadari la sngt…..nti mlysia jd cm aceh….tgl msjid sbtg kre br la th…..

    [Reply]

    baikngat ke Reply:

    skg jepun plk…..takot plk aku……tande2 kcil nk kiamat 2 oiiii…bkak la mte bso2….dan pk kn lah dgn waras….

    [Reply]

    lieya Reply:

    ehem2,,excuse me,,4 y0ur in4mati0n,2 ukn tnde2 kcix kiamat k,,2 tnde2 bs0r l0rh,,,APA SAJA!!!!!!!!!

    [Reply]

  44. nik azman says:

    March 18th, 2011 at 10:39 pm

    saya doakan fasha berubah. pasti akan tiba masanya.tidak semua manusia bermula dgn buruk berakhir dgn buruk. lihat contoh disekeliling kita banyak artis yg sudah berubah. insyaallah.

    [Reply]

  45. Fai14 says:

    March 31st, 2011 at 6:49 pm

    I agree with phoenix…evry creatures hv made a mistakes! So jgn kn pndi2 mau judge org! If dia b’slh jgn libat’n dia pnya parents bah! Lgpun dia pnya psl lh mau pki bikini kh telanjang kh! Yg korg sbuk knpa?! Tau lh dia mau taubat nnt! Ass!

    [Reply]

  46. Ezi says:

    April 2nd, 2011 at 1:04 pm

    k0wng neyy cbe jgn slhkn fsha sndha ! . aque tw dy sksi tp kte jgn nx slhkn dy ,, mngkn dy ad mslh pryvte yg mngkn kte x tw ,, hnye allah yg tw npeh dy brklkuan mcm 2 ,, JGN HINA 0wg bb bnde 2 ccuatu ary nnt pzty kte akn trkna blex ! ,

    [Reply]

    lieya Reply:

    harxxx tuih,,,mclh private kn0n,,lw dw mclh prlu kew kai sexy2 cm2,,,lw kai cm2,mclh cume ley ilg ea???abih lau k0 dew mclh,k0 p0wn nk kai cm2 gax kew??????c0me 0n lew beb,,thats n0t d s0luti0n k,,,

    [Reply]

  47. ekin says:

    April 9th, 2011 at 12:23 am

    huhhh..no komen…..apee lahh nk jd..dh tu mnang anugerah lak uhh,,,tk adil tol..bungok towl spae yg undi dy uh..mnykitkan mate btol lahhh….

    [Reply]

  48. romi says:

    April 12th, 2011 at 5:14 pm

    bodo !memburukkan nama agama islam .bodohnyer……..

    [Reply]

  49. BABARI says:

    April 14th, 2011 at 5:24 pm

    SEKSINYA GERHAM PULA AKU

    [Reply]

  50. ika says:

    April 14th, 2011 at 9:55 pm

    adui ai ape la nak jadi ngn artis malaysia skrg neh…sptotnye tunjukan teladan y baik kpd peminat2 mereka bukan menunjukan sifat y mcm neh…kn nanti pminat akn tpngruh…knp la xnk jady mcm marshanda n irma y skrg da menutup aurat peminat msti akn mengikut cara mereka krna minat…ape2 pun kita sama2 bdoa supaya kita dijahui perkara2 y mcm ne…doakan agar fasha shanda n artis y seksi ne dpt hidayah dri ALLAW S.W.T. y MAHA BESAR…

    [Reply]

  51. amadi says:

    April 20th, 2011 at 1:35 pm

    sy ska tgk body dn lurah die, klo ada gbr fasha yg bogel kan lg bagus… ha lg baik klo ada video pnas mcm wan nor azlin.. hu hu

    [Reply]

  52. KUASA ALLAH says:

    April 22nd, 2011 at 3:02 pm

    taubatlah……hidup ni penuh ngan dugaan……………………..allah manentukan………kita hanya merancang

    [Reply]

  53. lieya says:

    April 30th, 2011 at 2:04 pm

    fasha2,,pew r nk jd nan u ny,,u da w0key,,xcm artiz len,,xc0mbg but prgai cm pew,,sexy2 dpt pew,,,dpt d0ce dw r,,,tobat lew beb,,xkn nk islm at katepe jewx k0wt,,4 m0m fasha,,agk2 r beb,,ank k0 mc0k mlysia jewx kew islam?????????luo mlysia,,,KAFIR????????? renung2kn n camat brtobat!!!!!!!!!

    [Reply]

  54. lelaki says:

    June 27th, 2011 at 4:03 pm

    seksinya fasha

    [Reply]

  55. hamba allah says:

    July 10th, 2011 at 4:33 pm

    ya allah fasha sandha nie langsung x ingt nk mati ker … ngn berpakaian yg mcm 2 … macam x cukup kain jer bju yg dye pakai 2 … bawak2 r bertobat … mcm x ingat nk mati langsung ,, dye ngn pakain bgini dye rsa  bangga padahl bnyk owng mgata ngn pakai nye ngn begini … lau nk pakai pun agak2 r … pakai r pakaian yg bersopan cikit nie x semuaterbelah sana ah , sini lah … apa r fasha sandha nie … x de perasan malu langsung ngn pakaian dye 2 …memalukan owng islam jer …. didikan agama x di bg ngn penuh … apa r nk jd …. ingt2 r suatu ari nnti kte akn mati …. 

    [Reply]

  56. COMBOX says:

    August 13th, 2011 at 3:22 am

    FUH SEKSI GILAK WO FASHA SANDHA NE…

    [Reply]

  57. mat raye says:

    August 23rd, 2011 at 2:13 pm

    msih laku blehlh tyng BODY..tggulah ble d jtuh 6t.time2 cm2lh aku bntai glak..

    [Reply]

  58. MATACELIK says:

    October 9th, 2011 at 12:59 pm

    artis yang lain dah dapat hidayah… agaknya fasha bila lah nak dapat hidayah yer….

    [Reply]

  59. comel says:

    December 12th, 2011 at 9:33 pm

    Its such a funny thing when she apologised on her twitter..why apologised to people?she should apologise to ALLAH.seriously to say that,this is the evidence that she is sooo not into islam.free thinker much?

    [Reply]

  60. rambo says:

    January 27th, 2012 at 4:47 pm

    suka ati dia la nk wk ape pn,bongok la ko org ni..

    [Reply]

  61. cempaka sari says:

    February 6th, 2012 at 2:03 am

    wah ramainya malaikat kat sini …… hahaha …

    [Reply]

  62. D'Boy says:

    April 6th, 2012 at 3:30 am

    Malang sungguh lelaki itu.:)

    [Reply]

  63. ALiesya qoreera says:

    March 6th, 2013 at 4:20 pm

    namapun artis,tempat sendiri mana brani nak tunjuk baju bikini,itu hal biasa namapun artis gitu..tempat sendiri buat gitu lg la heheebooh mulut org,bali tempat yg sesuai untuk fasha artispun nak anjoy juga la..bali la tempat yg sesuai :P

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D