(Gambar) Drama sebabak antara Radhi dan isterinya, Shazlin

Tuesday, July 28, 2009 11:01
Posted in category Bermasalah, Gambar, General

Radhi

Gambar yang mahu kami kongsikan kepada anda kali ini adalah gambar rentetan ‘drama sebabak’ antara Radhi dan isterinya, Shazlin selepas mereka keluar dari bilik mahkamah bagi menyelesaikan kes perceraian mereka semalam. Melihatkan gambar-gambar tersebut membuatkan kami berasa geli hati. Apa tidaknya, ianya kelihatan seperti kebudak-budakkan. Huhu.. Apa-apa pun, jom layan gambar-gambar tersebut..

Radhi

Radhi

Radhi

Radhi

Radhi

Radhi

Dan akhirnya..

Radhi

Hahaha.. kamu memang slumber la Radhi. Cayok-cayok..

Seperti yang kita semua maklum, Radhi & isterinya tidak lagi hidup bersama sejak beberapa bulan yang lepas atau dalam erti kata lain sudah mengalami keretakan yang sangat serius. Namun semasa artikel ini ditulis, Radhi dan Shazlin masih lagi pasangan suami isteri yang sah tetapi sedang menjalani fasa perceraian.

Dan apa yang menarik perhatian kami dengan kes perceraian mereka ini ialah isteri Radhi sanggup mengaku yang dia tidur dengan lelaki lain semata-mata mahu diceraikan oleh Radhi. Hahaha.. Apa punya masalah rumahtangga la agaknya mereka ni kan sampai si isteri bermati-matian mahu diceraikan oleh suaminya.

Berikut apa yang keluar dari mulut Shazlin:

“Dia (Izat) kawan saya tapi tak pernah tidur dengan dia. Saya memang pergi rumah dia tapi beramai-ramai. Saya cakap macam tu sebab nak awak lepaskan saya.

“Saya memang tipu dan nak awak lepaskan saya,” kata Shazlin dengan nada tinggi kepada Radhi.

Foto credit to: mStar Online

UPDATE: Drama sebabak versi komik la pulok <- klik

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “(Gambar) Drama sebabak antara Radhi dan isterinya, Shazlin”

  1. broSKL says:

    July 28th, 2009 at 11:52 am

    ada ke patut sanggup ckap cmtu semata mata nk suh di ceraikan..memalukan btol la

    [Reply]

  2. zai says:

    July 28th, 2009 at 9:00 pm

    mmg memalukn..smate2 ingnkn pnceraian..huhu

    [Reply]

    lisa Reply:

    patut pun.kalau ada laki pun menyusahkan, baik cerai.

    [Reply]

  3. ayuDear says:

    July 29th, 2009 at 9:51 am

    masyallah.. pe nak jdi..

    [Reply]

  4. Sang Mi says:

    July 29th, 2009 at 1:16 pm

    hrp dpt berbaik semula…

    [Reply]

  5. kreemix says:

    August 2nd, 2009 at 12:21 am

    agaknya senjata radhi dah tak kuat kut,sebab tu shazlin sanggup tipu macam tu,ataupun radhi ni tangkal jering kat isterinya,apa2 pun selamat bercerai berai

    [Reply]

  6. ilhamputra says:

    August 3rd, 2009 at 1:19 pm

    ish.ape dah jadi ni.nak minta cerai plak

    [Reply]

  7. (Panas) Gambar isteri Radhi OAG, Shazlin Sharif sedang bersosial | Zon Artis says:

    August 6th, 2009 at 3:32 pm

    [...] Jika sebelum ini kami ada memaparkan kepada anda beberapa gambar ‘drama sebabak’ antara Radhi OAG dan isterinya, Shazlin Sharif selepas selesai perbicaraan mengenai kes perceraian mereka (nak lihat? klik di sini). [...]

  8. syifa says:

    August 18th, 2009 at 3:34 pm

    cuba tengok handphone yang bini radhi pegang tu,sama je dgn handphone yang dalam gambar bini dia masa kat pub tu kan..yang dia letak sebelah dia atas kerusi.cuba korang tengok gambar tu..so sahlah mmg gambar dia sekarang .. tak tau lah mmg dr dulu tu handphone dia..hihi

    [Reply]

  9. rossa says:

    August 20th, 2009 at 11:02 am

    kalau nak cerai 2 cerai je lah, tak yah duk tipu2……

    [Reply]

  10. ILA says:

    December 21st, 2009 at 1:21 pm

    JODOH PERTEMUAN DI TANGAN TUHAN..

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D