(Gambar) Diana Amir Berambut Pendek Demi Filem 321 Cinta

Monday, October 25, 2010 8:42
Posted in category Gambar

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 321 CINTA

Korang jangan terkejut kerana itu sememangnya Diana Amir. Seperti info yang diberikan kepada kami, dia berambut pendek ni demi filem 321 Cinta dan dalam filem tu dia memegang watak sebagai seorang tomboy. Kalau nak tahu lebih-lebih, kenalah tengok filem tu nanti. Huhu..

Lagi gambar Diana Amir dengan rambut pendek’nya kat bawah ni. Jom usya.

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 3 2 1 CINTA

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 3 2 1 CINTA

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 3 2 1 CINTA

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 3 2 1 CINTA

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 3 2 1 CINTA

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 321 CINTA

GAMBAR DIANA AMIR BERAMBUT PENDEK DEMI FILEM 3 2 1 CINTA

Psstt: Jom terjah www.zonbebas.com

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “(Gambar) Diana Amir Berambut Pendek Demi Filem 321 Cinta”

  1. Azizwan says:

    October 26th, 2010 at 11:33 pm

    macam si zoey pengacara gerak geri gasing tu je aku nengok. huhu..

    [Reply]

  2. GILAK KERODOTZ CREW says:

    March 8th, 2011 at 7:08 pm

    gentle ckp mCm poNdan do minah rmbot pendek…terpana ak….hahaha

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D