(Gambar) Datuk Siti Nurhaliza & Datuk K

Wednesday, May 20, 2009 16:19
Posted in category Gambar

Datuk Siti Nurhaliza

Datuk Siti Nurhaliza yang tidak pernah lekang dengan gosip panas yang kononnya telah dimadukan ini khabarnya akan mengadakan konsert solo di Istana Budaya, Kuala Lumpur pada 26 hingga 28 Jun 2009. Lama tidak mengadakan konsert selepas bertukar kepada imej berselendang, rasanya inilah kali pertama Siti mengadakan konsert solonya di Malaysia.

Tak payah cakap banyak, jom layan beberapa keping gambar yang memperlihatkan pose seksi Datuk Siti Nurhaliza yang diambil mungkin selepas berlangsungnya majlis sidang akhbar mengenai konsert’nya yang akan diadakan kelak. Ada gambar beliau dengan Datuk K juga tau. Huhu.. Layan..

Datuk Siti Nurhaliza

Datuk Siti Nurhaliza

Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K

Zon Artis: Takkan ler Datuk Siti yang cantik macam ni Datuk K mau cari lain kan?

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

32 Responses to “(Gambar) Datuk Siti Nurhaliza & Datuk K”

  1. Daus says:

    May 20th, 2009 at 6:20 pm

    Hohoho…

    [Reply]

  2. alone says:

    May 21st, 2009 at 3:53 am

    huhu. siti memang pandai pose! =)

    [Reply]

  3. hydir says:

    May 21st, 2009 at 6:31 am

    melentik2 lak ya hajah ni..
    hmmm

    [Reply]

    Jenjenny Reply:

    melentik lentik tuee…nampak sungguh gunung-ganang…tutup tak tutup same je…

    [Reply]

    hydir Reply:

    hoho .. ko skodeng kat situ ya …
    kantoi … :P

    [Reply]

    harun Reply:

    ko suka tengok barang dia ke

    [Reply]

    haz Reply:

    suka sesangat!

    [Reply]

  4. kisahsensasi says:

    May 21st, 2009 at 7:06 am

    posing siti memang best….cume tak suke cara die pakai tudung….tak sesuai…

    [Reply]

    Ms. F_fiEaffY Reply:

    tol tu… bgus lagi dia tak yah pakai tudung… sama je, pakai tak pakai rambut tetap nampak… hahaha

    [Reply]

    harun Reply:

    betul tu , rambut yang terkeluar tu nak kena bakar dengan api

    [Reply]

  5. mangkuk.com says:

    May 21st, 2009 at 1:01 pm

    hahahhaha

    [Reply]

  6. harun says:

    May 21st, 2009 at 5:29 pm

    tudung dia kalau boleh penuh mememang bagus la , ni tudung macam tak siap je ,

    [Reply]

  7. harun says:

    May 21st, 2009 at 5:30 pm

    dia pakai tudung bukan apa , sebab dah berjanji balik je haji nak pakai tudung , so kena la pakai walau pun tak berapa suka , ni pakai tak ikhlas ni , tunggu le ustaz akhil ceramah sikit

    [Reply]

    Ms. F_fiEaffY Reply:

    kalau dah janji nak pakai tudung tu, pakai la betul2.. jgn la setengah2 mcm tu… baik dia ikut mcm deja moss, tak pakai walaupun dah bergelar hajah mcm dia…

    [Reply]

    harun Reply:

    apa boleh buat dah terlajak cakap , mtu , dalam hati mau glamour lagi, yang heran tu ada pulak peminat dia tak kisah tudung macam ni , dia ni bukan tak baik , kalau nak dibandingkan dengan artis lain macam dayang nurfaezah , fasha sandha dan juga jue aziz yang suka pakai baju sampai nampak lurah dendam diorang yang montok dan bergetah tu , siti tak ada la camtu , cuma kalau boleh dia punya tudung di perbetulkan mengikut hukum Islam , lepas tu orang tak akan komen lagi la

    [Reply]

    Ms. F_fiEaffY Reply:

    kalau dah namanye peminat, mana nak kisah artis kesayangan dorang tu pakai mcm tu…. sy sokong kalau dia perbetulkan cara pemakaian tudung tu memang takde sape yang akan komen lagi….

  8. harun says:

    May 21st, 2009 at 5:31 pm

    tapi ada baik iskit daripada artis lain macam nurul , lasa surihani dan juga dayang nurfaezah , lagi terbuka terus

    [Reply]

  9. harun says:

    May 21st, 2009 at 7:11 pm

    artis kita terutama wanita rosak akhlak mereka , ada yang warna rambut ada yang warna kuku , silap2 kat dalam pun warna juga , warna rambut tak sah kalau bersolat , tapi boleh dikatakan ramai yang warna rambut kecuali siti , lisa surihani dan juga fauziah ghous , yamh lain , rosak la

    [Reply]

  10. KARA says:

    June 10th, 2009 at 2:11 pm

    yea..melentik body..depan timbul..belakang pun timbul…
    apa sudah jadi ni mek siti??? fesyen tudung siti aq tgk mcm sister/biarawati…heheh…no wonder la ramai org cakap mcm tu ek..

    [Reply]

  11. wanacinta says:

    November 3rd, 2009 at 1:46 pm

    siti tetap gatal

    [Reply]

  12. wanacinta says:

    November 3rd, 2009 at 1:47 pm

    buka seluar siti

    [Reply]

  13. wanacinta says:

    November 3rd, 2009 at 1:54 pm

    siti tu gatal tu pasal pakai mcm tu

    [Reply]

    sarahfina Reply:

    aku tenguk siti nurhaliza
    mana ada gatal ke
    kau yang gatal

    [Reply]

  14. sarahfina says:

    December 23rd, 2009 at 3:02 pm

    ea..melentik body..depan timbul..belakang pun timbul…apa sudah jadi ni mek siti??? fesyen tudung siti aq tgk mcm sister/biarawati…heheh…no wonder la ramai org cakap mcm tu ek..[Reply]

    [Reply]

    sarahfina Reply:

    soroy la sebab tiru cakap kau jangan 
    marah nanyi cepat tua aku
    muda lagi

    [Reply]

    MUNYIT Reply:

    mcm sister/biarawati? ko ni cakap pun ndak betul,… ko ada tengok ke stail sister/biarawati pakai tudung? ….kena selidik sebelum cakap nanti jadi issue pula …. kita ni kan 1Malaysia … so cakap kena bertapis K …. Peace no WAR

    [Reply]

  15. Hjh Masni says:

    January 13th, 2010 at 2:44 pm

    Siti cantik , siti tetap no 1 she is the best .Ada yang menghina siti itu orang dengki yang tidak takut dikemudian hari pasti akan rugi. Apa tidaknya? Yang dihina dapat pahala & yang menghina pula dapat dosalah!

    [Reply]

    amy Reply:

    yes sy setuju

    [Reply]

  16. awliya says:

    September 15th, 2010 at 11:26 pm

    salam. setuju bhw tiada guna mengutuk siti walaupun tdk brmnat padanya.crmin diri kt dulu apa lbhnya kt brbnding dia.pling kurang dia tiada dosa megutuk kt .tk spt kt yg brdosa kring megutuk org yg dia tk knl pun.sy tdk mint siti

    [Reply]

  17. liza says:

    September 24th, 2010 at 10:35 am

    tahniah siti kerana menjadi perintis kepada perampas suami orang, huruhara masarakat jadi
    ramai ibu tunggal janda anak anak yang kecewa ditinggal bapa penaggih dadah pil khayal dll.
    siapa nak jawap. macam dah x ada jantan lain dalam dunia ni. saya lansung x minat siti dan x akan respek siti nor. 

    [Reply]

    sylvia Reply:

    kan mmg DK dah kawin ngan pramugari tu…. cousin dia yg koje cikgu bgtau…. da branak pun…

    [Reply]

    amy Reply:

    kenapa musti siti yg dipersalahkan,da kompom ke siti mmg perebut suami org,kenapa x datok k yg dsalahkan..ada otk pikir sendiri,jgn nak pandai buat andaian,percaya sgt dgt mulut org,nama saja melayu mulut mcam cibai..

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D