(Gambar) Bukti Kekejaman Zionis Yahudi Israel Terhadap Aktivis Keamanan Gaza

Sunday, June 6, 2010 5:54
Posted in category Gambar, General, Panas

Untuk post ini, kita lari sedikit dari cerita mengenai dunia hiburan mahupun cerita artis kerana kami nak kongsikan kepada korang dengan gambar-gambar yang membuktikan kekejaman Zionis Yahudi Israel terhadap aktivis keamanan Gaza seperti yang korang dah sedia maklum. Korang saksikanlah sendiri.

BUKTI KEGANASAN ZIONIS YAHUDI ISRAEL

BUKTI KEGANASAN ZIONIS YAHUDI ISRAEL

KLIK DI SINI UNTUK MELIHAT GAMBAR PENUH

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “(Gambar) Bukti Kekejaman Zionis Yahudi Israel Terhadap Aktivis Keamanan Gaza”

  1. Piston Pecah says:

    June 6th, 2010 at 11:35 am

    memang dari dulu mereka kejam kan?Menindas umat islam…walaupon tanah yang diduduki tu hak milik orang islam tetapi mereka merancang untuk merampas dan menafikannya…

    kuasa veto mereka itu membuat ramai negara luar tidak berani bertindak…malah negara arab yang lain pon sekadar mendiamkan diri saja kan?

    [Reply]

  2. kuntum says:

    June 14th, 2010 at 9:23 pm

    salam.. semua ini atas kesilapan umat islam sendiri yang tidak mengambil tahu mengenai nasib saudara sendiri..moga Allah memberi kesedaran kepada kita agar bagkit dengan semangat fisabilillah demi agama kita.. dan semoga Allah kuatkan semangat saudara kita disana dalam menempuhi dugaan yg besar ini..amin..

    [Reply]

  3. Lady Gugugaga says:

    June 18th, 2010 at 11:44 pm

    umat Islam xbersatu. Tu yg payah nk lawan puak kafir. mcD pun payah nk ditinggalkan…boikot 2,3 bulan boleh la lagik….adussss (termasuk aku letu)

    [Reply]

  4. adi ababil says:

    April 23rd, 2011 at 11:23 pm

    tunggu sjlh..ada wktunya kebinasaan bwt para zionis itu,,

    [Reply]

  5. khalid says:

    August 19th, 2011 at 11:22 am

    erm dah sememangnye bangsa diorang ni jnis kjam…semoga Allah beri balas yg sekejam mna diorag ni tindas org lain….AMIN>

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D