Gambar Anak Sulung Faizal AF4, Nur Aliya Damia

Wednesday, August 25, 2010 6:58
Posted in category Gambar

GAMBAR ANAK SULUNG FAIZAL AF4, NUR ALIYA DAMIA

Sejak kontroversi yang konon’nya Faizal AF4 ditangkap basah dan kemudian isu kahwin diluar pengetahuan ibu bapa sehinggalah Faizal AF4 dilaporkan sudah bergelar ayah, nama Faizal AF4 seperti sudah lupus dari industri seni. Senyap sahaja. Mungkin sebab ramai yang tak berminat nak mengikuti perkembangan dia kot? So, media pun malas nak ambil tahu. Boleh macam tu?

Ok la, walau apa pun ceritanya, kami doakan agar Faizal AF4 terus sukses dengan apa juga yang dilakukan’nya dan pada post ini kami nak kongsikan beberapa gambar anak Faizal AF4 yang dikirimkan kepada kami. Mungkin anda tidak berminat, tapi kami tetap nak kongsikan juga. Manalah tau ada peminat Faizal AF4 ni yang tercari-cari gambar anak dia tu. So, tak salah kan?

GAMBAR ANAK SULUNG FAIZAL AF4, NUR ALIYA DAMIA

GAMBAR ANAK SULUNG FAIZAL AF4, NUR ALIYA DAMIA

+ Pic credit to http://erozbyte.com/blog

Meh baca ni: Awas jualan murah di musim perayaan! Anda mungkin tertipu

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Gambar Anak Sulung Faizal AF4, Nur Aliya Damia”

  1. eiyda says:

    August 25th, 2010 at 12:54 pm

    comelnyer…mate cam mata Faizal eyh….

    [Reply]

  2. NoorAfzan says:

    August 25th, 2010 at 1:12 pm

    tak sangka kan.
    pelik juga dia kawen senyap2.
    huhu~

    [Reply]

  3. Azfarul says:

    August 25th, 2010 at 3:16 pm

    Juling air..
    Comel <3

    [Reply]

  4. zool says:

    August 26th, 2010 at 6:54 pm

    Comel sungguh.. takpelah sikit juling.. anugerah tuhan tu

    [Reply]

  5. AWIEN says:

    March 8th, 2011 at 11:20 am

    apasal dah kahwin nak sorok pulak,bukan ke perkahwinan tu sesuatu yg baik dan mulia.Buktinya ALLAH telah pun menganugerahkan seorg cahayamata yg sungguh comel.Sejauh mana kita cuba menafikan kebenaran,semakin dekat dgn kenyataan…?

    [Reply]

  6. MauGemukCom says:

    April 8th, 2011 at 10:56 am

    dia dah kawin biarlah, hang nak bising2 wat per..

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D