Fouziah Gous Mengaku Berkasih Dengan Datuk Seri

Thursday, March 29, 2012 19:53
Posted in category General

Fouziah Gous, pelakon yang pernah digosipkan bercinta dengan Iqram Dinzly yang juga merupakan seorang pelakon. Rasanya anda semua tahu itu. Dulu, gosip itu mungkin boleh diterima tapi sekarang tidak lagi kerana Fouziah Gous sendiri telah mengesahkan yang dia sedang berkasih dengan seorang lelaki yang berpangkat Datuk Seri. Ya, Datuk Seri.

FOUZIAH GOUS

Menurut Fouziah Gous yang kami petik daripada mStar Online:-

“Hati saya mula terbuka untuk rapat dengannya selepas melihat ketulusan dan kesungguhan dia untuk berkawan dengan saya.

“Malah, dia yang kebetulan rakan niaga abang saya ada menyuarakan hasratnya kepada abang untuk melamar saya.

“Masih terlalu awal untuk saya ulas panjang kerana kami sedang mengenali hati budi dengan lebih mendalam pada waktu ini,”

Baguslah jika benar bagai dikata. Semoga semuanya baik-baik saja dalam fasa mengenal hati budi ni dan satu minta kami, jangan lama sangat. Kalau dah serasi bersama, cecepatlah naik pelamin sebab umur Fouziah Gous pun dah masuk 3 series orang cakap. Takkan tunggu masuk 4 series baru nak bergelar isteri? Huhu~

Oh ya, berbalik kepada kekasih Fouziah Gous yang bergelar Datuk Seri tu. Kami tiada info lanjut mengenai beliau. Tapi yang pasti, Datuk Seri tu merupakan seorang ahli korporat dan pernah berkahwin (namun kini berstatus duda). Samada mempunyai anak ataupun tidak, itu tak pula pasti. Tapi korang kisah ke pasal tu?

Berita penuh: mStar Online

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Fouziah Gous Mengaku Berkasih Dengan Datuk Seri”

  1. Rosmah says:

    March 30th, 2012 at 2:50 pm

    Dato Seri Ahmad Farid, nice catch! Dapat mangga muda, bergetah2 dan berisi…untung Dato. Best gak dah puas yg lama cari lak yg baru..

    [Reply]

    milia Reply:

    hahaha

    [Reply]

  2. D'Boy says:

    April 6th, 2012 at 2:45 am

    Alahai sume nie psl harta jela..thu sgt da artis2 wanita malaysia ni.

    [Reply]

  3. Minah tonggeng says:

    April 17th, 2012 at 10:09 am

    Betul3 artis ni carik yg kaye kayeje. Tapi tak apelah siapa nak org miskin hidup susah. Aku sokong fg. Ape ade pada iqram dingeli tu . Dah lumrah yang datuk datuk nak bawak bini bini glemer dan tetek tetek besaq kat majlis tak malulah .semua org toleh tengok. Comment untungnye dpt bini macamtu………kdg kdg org cantik ni kasar org nye.sepatah kene marah dia menjawab cakap  laki  10 patah . Eksenlah kononnye.tu sebabnye selalu kawin tak lama.aset tunjuk sane sini. Asyik makeup aje bulu mata palsu hidung palsu  bak kate semua palsu lah. Bangun tidur tengah hari bukan tau nak sediakan makan minum keluarga.tapi ade juga yg baik baik tak dinafikan.jangan mare…….

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D