(Gambar) Apa Yang Mantap Pada Azharina Azhar?

Friday, April 10, 2009 19:16
Posted in category Gambar

Azharina Azhar

Hurm, jangan marah yer Azharina Azhar. Kami di Zon Artis cuma nak pembaca kami berasa santai dengan gambar kamu yang Zon Artis rasakan tersangat mantap seh. Hehe..

Lagipun ianya satu bentuk promosi percuma dari kami untuk kamu. Maklum la, sekarang ni nama kamu pun dah agak suam-suam kuku. Jadi, siapa tahu dengar gambar kamu yang Zon Artis siarkan ini akan menghangatkan semula nama kamu dipersada seni. Kepada semua pembaca Zon Artis, jom layan gambar Azharina yang lainnya dibawah ini.

Azharina Azhar

Azharina Azhar

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “(Gambar) Apa Yang Mantap Pada Azharina Azhar?”

  1. harunn says:

    April 12th, 2009 at 7:16 am

    memang betul dada dia mantap , tapi dah kena godam dengan datuk dulu

    [Reply]

    Zon Artis Reply:

    beruntung kan datuk tu :lol:

    [Reply]

    sani Reply:

    janda pun ok.

    [Reply]

    qieys_loopie Reply:

    siyez eh???

    emancloud Reply:

    org belanje. tgk ler. kan? haha

  2. harunn says:

    April 12th, 2009 at 7:18 am

    tak boleh dinafikan la dia punya suara menang sedap , harap jaga pakaian sikit , nanti orang bukan nak tengok dia nyanyi tapi nak tengok dia punya body , maklumlah semua masih tegang lagi walaupun dah kahwin

    [Reply]

  3. sani says:

    April 3rd, 2010 at 12:04 am

    semoga dpt suami yg soleh

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D