Angkara Pekerja, Amy Search Diperintah Bayar RM18,000

Friday, April 30, 2010 23:14
Posted in category General

Amy Search

Mesti korang ingat lagi dengan eksiden yang berlaku kat Restoran milik Amy search sekitar tahun 2008 dulu kan dimana eksiden tersebut telah menyebabkan seorang kanak-kanak melecur pada bahagian belakang badan’nya.

Kerana eksiden yang disebabkan oleh kecuaian pekerja Restoran milik Amy tu, tak pasal-pasal Amy terpaksa ‘mengeluarkan duit poket’ apabila mahkamah memerintahkan’nya supaya membayar ganti rugi berjumlah RM18,000.

Hurm, inilah namanya orang lain makan nangka, orang lain pula kena getah’nya. Yer la, pekerja punya angkara, Amy pula yang terpaksa menanggung semua. Tapi takpe la, mungkin ada hikmah dari apa yang berlaku ni.

Cuma bayaran ni belum confirm lagi sama ada Amy akan membayar jumlah penuh ataupun mohon minta dikurangkan sebab setakat ni Amy masih belum memberi sebarang komen memandangkan dia belum berjumpa dengan peguam’nya.

Related Posts with Thumbnails
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Angkara Pekerja, Amy Search Diperintah Bayar RM18,000”

  1. syahirul says:

    April 30th, 2010 at 11:38 pm

    kalo aku jadi mangsa, aku akan saman pekerja tu… bukannya amy.. nampak sgt mcm org tu nak $ aje.. atau satu agi aku takkan saman, terima itu sebagai qada’ dan qadar

    [Reply]

    Zon Artis staff Reply:

    @syahirul – tak lain tak bukan, beliau memang kemaruk nk dpt duit sbb slps eksiden tu berlaku, amy dah siap nk tanggung semua kos perubatan budak tu dan sedikit kos ‘ganti rugi’.. tp ayah budak tu tetap juga nak saman.. so, nmpak sangat kan?

    [Reply]

  2. isteri klimaks says:

    May 10th, 2010 at 9:57 am

    terpakasalah aku cari tukang masak baru..piuwitt…!!!

    [Reply]

Leave a Reply


Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D